Het zal wel

Bloggers en ander grut,

Wat moet men doen om origineel te zijn? dacht ik deze morgen toen ik in mijn bed aan mijn ballen lag te krabben. Ja dat doe ik graag, een beetje tussen die haartjes kriewelen, hier en daar een liefkozend krabje uitdelen. Mochten mijn ballen kunnen spinnen ze zouden het verdomme nog doen ook. Maar ja wat heb je daar nu weer aan, aan spinnende ballen? Behalve bij tafeltennis natuurlijk, topspin, backspin enzovoort. Ik dwaal af. Goed origineel zijn dus. Daar ging het over.

En plots ging er mij een licht op. Logisch. Mijn eega moest naar het toilet en had het licht aangeknipt. In moeilijke tijden staat ze altijd voor mij klaar, wat een schat. De waarheid vertellen, dat is pas origineel. Vindt U ook niet? Nu ja of U vindt van wel of niet kan mij eigenlijk niets schelen, de tijd dat ik de medemens iets probeerde bij te brengen is al lang voorbij. Zo’n 2000 jaar. Toen ze mijn zoon aan een houten staketsel nagelde. Ja sedertdien heb ik al wel een paar rampen veroorzaakt, mwoaahhhahhah. Dat afdwalen, verdomme. Bij de les blijven. Enfin, om een lang verhaal kort te maken, het verhaal duurt zo’n 3000 bladzijden, dus laat mij stellen dat dit blog binnenkort een 2700bladzijden lang zal zijn, zal U hier dagelijks de naakte waarheid kunnen lezen. Tsja, de waarheid zie ik U denken, wie heeft die in pacht? Wel U denkt te veel, de waarheid heeft niemand in pacht. Dus die vraag heb ik alweer opgelost voor U, zomaar in een blogseltje geschreven op een godverloren woensdagochtend. Knap van mij om één van uw levensprangende vragen hier in een paar regeltjes op te lossen. Vindt U niet? Alweer kan het mij niet schelen wat U er van vindt, dit terzijde.

Prettige verderzetting van uw leven

De Van De Pot Gerukte

Maar goed, ’t is maar dat U het weet.

Tags: , , ,

4 Reacties to “Het zal wel”

  1. FrankiePebbles Says:

    Dat u de waarheid gaat vertellen vind ik prima. Maar waarom moet het tegenwoordig toch allemaal bloot wezen? Ik heb nog wat kekke kleren. U krijgt van mij de kleren, ten bate van de naakte waarheid. Weigert u de kleren te krijgen, dan kom ik niet meer in deze wc op visite.

  2. vandepotgerukte Says:

    Als U denkt dat ik in andermans kleren ga rondhossen dan verplicht U mij ertoe U als niet bijster verstandig te moeten bestempelen. En of U al dan niet op visite komt zal mij worst wezen. Wat mij ook opvalt is dat U niet aandachtig leest! Lees de eerste zin van uw reactie en de laatste van mijn pareltje.

    Was getekend

  3. FrankiePebbles Says:

    U krijgt de kleren niet om uwentwil. Wellicht bent u travestiet, dat u het zich zo persoonlijk wenst aan te trekken, maar de beoogde dameskleren zijn toch echt bedoeld voor de waarheid. Die naakte, welteverstaan. Maat 38. Ik hoop van ganser harte dat het past.

    Zal het u Hema-, Stegeman- of Unoxworst wezen? Dit kleinste kamertje kan trouwens inderdaad wel wat representatiever.

    U wijdt verhoudingsgewijs opvallend veel woorden aan het expliceren van de onbelangrijkheid van voor u onbelangrijke zaken.

    Het was me het stoelgangetje wel, vandaag, mijnheer Van de Pot. Waar zijn de lucifers.

  4. vandepotgerukte Says:

    U hebt het begrepen! De waarheid is onbelangrijk! Daarom wijd ik daar veel woorden aan.

    Wat de representatie betreft, dat ging ik uit de doeken in het stukje toeters en bellen maar is de mist ingegaan wegens een onvoorziene woordendiarree.

    Geen lucifers alhier, de aan mijn aars ontsnapte gassen maken dat het ontploffingsgevaar niet min is.

    Was getekend

Geef een reactie

