Anti-kerst-mode

Wat is dat toch met jullie? Lopen jullie zich echt zo stront te vervelen ganser dagen dat jullie met zijn allen de koppen gaan bijeensteken en alweer een vereniging uit de grond gaan stampen? Nu zijn het die hangende kerstmannen die op jullie kloten werken! Hebben jullie echt niets anders te doen dan te kakken op alles en nog wat??

Hangende kerstmannen Godbetert. Kijk dan naar beneden. Maar Ja, dan zijn jullie al weder in staat om een vereniging op te richten tegen mensen die kauwgom op straat spugen en die plakkende smeerboel achterlaten op de stoep. Zo blijven we bezig.

En dan de uitspraken die volledig gespeend zijn van enig medeleven, verdraagzaamheid en liefde voor de medemens. “Ik hou niet van Kerst”, “Kerst is commerciëel”, en zovoort, enzoverder. Als U niet wil meedoen aan gans die zeikboel, doe dat dan niet. Maar ga niet als de eerste beste hippie vooral veel roepen dat U het niets vindt. Hou U bek en kruip in uw hoek en ga zitten origineel wezen. Mij best. Als alles U op de heupen werkt, beste klager, dan kan U terecht in eender welke Gamma om het nodige gereedschap te bekomen om uzelf vlot ende trefzeker van kant te maken. U doet Uzelf er een plezier mee, en vele anderen een nog veel groter genoegen.

Was getekend

Van De Pot Gerukte

Tags: , , ,

3 Reacties to “Anti-kerst-mode”

  1. FrankiePebbles Says:

    “Hangende kerstmannen aan een koort van ongeveer 2 meter zie foto.”

    “Hangende kerstmannen: zelden geslaagd”

    “Vanaf hoeveel hangende kerstmannen per straat mag de politie ingrijpen?”

    “Hangende kerstmannen. Verkocht Verkocht. Verkocht Verkocht. Verkocht Verkocht.”

    “Het klopt dat ik Holger en zijn Hangende Kerstmannen vannacht een chemisch … De Poolse Hangende Kerstmannen zijn aangesloten bij de vakbond Solidarnosc. …”

    “nieuwe-hangende-kerstmannen-10-stuks.html”

    ******* ******* ******* ******* ******* ******* *******

    Aldus de eerste zes hits op Google.

    Mijn vraag is nu: wat zijn hangende kerstmannen? Er is, klaarblijkelijk, wereldschokkend nieuws straal aan mij voorbij gegaan. Nieuws, waarover ik nu dus geen Mening heb. Mijn stressbarometer schiet de hoogte in.

    Misschien weet de Wikipedia, wat hangende kerstmannen zijn. Indien ja, dan laat ik dit u per omgaande weten. Hoeft u het mij niet meer uit de doeken te doen. Want het is vast geen simpel 1-2-3 uit te leggen fenomeen. Anders was het kwartje inmiddels wel gevallen.

  2. vandepotgerukte Says:

    Poppetjes in de vorm van een Kerstman voorzien van een koorD, met d, die men kan bevestigen aan een balkon, raam of ander deel van een bestaande stulp. Ik kan niet geloven dat U dat nog niet door had. Ik geloof toch nog te veel in het verstand van de mensheid.

    Was getekend

  3. FrankiePebbles Says:

    Is dat het? Is dat alles? Nee. Werkelijk.

    Ja, natuurlijk ken ik hangende kerstmannen. Ik had er alleen in mijn wildste fantasieen nog geen rekening mee gehouden dat deze onschuldige kleine versiering in staat zou zijn een Landelijke Bron van Ergernis danwel Hilariteit te vormen.

    Waar zal de volgende commotie om draaien? De wijdverbreide mishandeling van bacterien?

Geef een reactie

