Vervolg op stokje Aïda

Voor diegenen die het eerste gedeelte niet gelezen hebben kan je HIER klikken en genieten van mijn eerste antwoorden.

Goed, het tweede gedeelte dus. Ik zal toch eens moeten spieken voor de vragen want die zijn mij volledig ontsnapt.

DRIE DINGEN DIE JE AFGELOPEN JAAR HEBT MEEGEMAAKT, GEHOORD,.. EN DIE JE ALTIJD ZULLEN BIJ BLIJVEN

Juist, op deze vraag ben ik U nu nog een antwoord schuldig en ik vrees dat dat zo zal blijven, ik vrees dat natuurlijk niet maar het klinkt wel mooi. Kijk, als je deze vraag binnen vijf jaar terug stelt aan mensen, dan weten ze begot niet meer wat ze zich nog herinneren van 2007, dus eerlijkheidshalve geef ik toe dat er mij maar twee dingen echt zullen bijblijven. (zie eerste gedeelte)

Op naar de volgende vraag, dit lijkt wel een verhoor, alleen de 500 watt spot, gericht op mijn smoel ontbreekt. Maar kom, volhouden is de boodschap.

(VRESELIJKE) BLUNDERS DIE JE IN 2007 OP JE NAAM STAAN HEBT.

Moeilijk, want ik blunder niet veel. “Wat een pretentie” denkt U nu. Welneen, alweer is het de waarheid. Maar we horen natuurlijk veel liever: “Och, ik ben toch lelijk” of dergelijke knullige dingen, waarop we dan grootmoedig kunnen antwoorden: “Neen, dat is niet waar” of “Tuurlijk ben je niet onbenullig” want dan voelen we ons sterker. Maar als iemand iets positief zegt over zichzelf hoooww, dat kan niet, dan ben je een pretentieuze zak. Wel, om U toch nog enig gevoel van tevredenheid te geven zal ik de enige blunder die ik al mijn hele leven maak opbiechten. Ik probeer U via verschillende wegen, zoals op dit blog bijvoorbeeld, iets bij te brengen. Tegen beter weten in, ik weet het, en toch doe ik verder. Dat zal dan wel een Don Quijote syndroom zijn.

DRIE DINGEN DIE JE HEEL STIEKEM ONGELOOFLIJK TROTS (is al meer dan genoeg -a- ) MAAKTEN

Dat ik mijn bek kan houden als een ander praat, maar als die ander na een tijdje mij niet laat zeiken ik hem dan heel kordaat de mond snoer.

Ik nog steeds opsta elke morgen, en voor het pissen een knoert van een erectie kan produceren, ja dat mag U weten, daar ben ik best fier op.

Dat het mij nog altijd lukt om mijn zin te doen. Tuurlijk moet ik wel met een aantal dingen rekeningen houden hier hoog op mijn berg gezeten. Maar het geeft mij een gevoel van ongelofelijke trots dat ik niet als een kip zonder kop in de maatschappij rondhol.

DRIE MENSEN DIE JE HIERMEE WIL LASTIGVALLEN

Saddam Hoessein, Adolf Hitler en Pol Pot,

Voor diegenen die zich geroepen voelen, ik gooi het stokje hoog in de lucht en hoop dat iemand het oppikt, ik wil niemand dit stokje opdringen, toch zou het mooi zijn mocht één mijner lezers het willen opvangen

Was getekend

Tags:

2 Reacties to “Vervolg op stokje Aïda”

  1. Deftige Dame Nel Says:

    hebbes!

  2. affodil Says:

    Auwch!!!

Geef een reactie

