Oude kiekskes en ander onguur bewijsmateriaal (2)

1965 Mijn verwekster

Was getekend

Tags:

11 Reacties to “Oude kiekskes en ander onguur bewijsmateriaal (2)”

  1. Heidi Says:

    Was wel een mooie moeder!

  2. Heidi Says:

    En het kan me geen zier schelen of sommigen dit geslijm vinden…

  3. Menck Says:

    Prachtige plaat. Dito madam. Die ouwe foto’s zijn echt zalig.

  4. madameblogt Says:

    Ziet er naar uit dat jouw verwekster van mijn generatie is. De hoge haartooi, de sigaret… Ik herinner het me alsof het gisteren was.

  5. Annemie Says:

    Mooi portret, knappe moeder… zoals ze onbevangen in de lens kijkt!

  6. zeezicht Says:

    Ik treed Madame bij, dezelfde generatie. Die hoge kapsels waren net suikerspinnen. Mooie dame wel!

  7. Deftige Dame Nel Says:

    De zoon van een deftige dame, ’t kan nog goed komen…

  8. micheleeuw Says:

    Was uw moeder model misschien ? Zo onbevreesd in de lens kijken en die pose … Ik heb dikwijls zo moeten zitten.

  9. Den Moat Says:

    Yo moat,

    eh eu moeder trekt op Amy Whynehouse verdoeme, allez how veure da ze an den drugs zat natuurlijk.

  10. chelone Says:

    Verwekster… het is begot je prachtigste moeder!

  11. Blah Says:

    oei.
    ik las eerst ‘oude kiekens’… dacht al, amai die heeft weinig respect voor zijn ma… ahum….
    Na het (beter) herlezen, schoot ik wel in de lach. Btw, zooo leuk die foto’s uit de ouwe doos (neen, da’s geen belediging aan ’t adres van uw ma), wat een allure jong! Knappe madam!

Geef een reactie

