Teken van leven

En? Heeft U mij gemist? Natuurlijk heeft U mij gemist, maar dat zal U niet toegeven. Het is U vergeven. Het was deze week een beetje druk op mijn berg en van nature heb ik al een bloedhekel aan drukte dus kwam er van schrijven al helemaal niets in huis. Na de druktemakers op beleefde maar dreigende wijze duidelijk gemaakt te hebben dat het nu welletjes geweest was zijn ze dan ook snel opgehoepeld. Mijn berg is terug van mij alleen, zoals het hoort.

En wat hebben jullie gewone stervelingen uitgespookt de afgelopen dagen? Nog nagedacht over het voorstel van Den Moat? Iets schrijven over “Als God niet bestaat, bestaat er dan zoiets als zonde?” en “Als zonde niet bestaat is alles dan toegelaten?” Hier zal ik toch wel een keertje goed moeten op kauwen alvorens U te vergasten op een pareltje mijner hand, want wees eerlijk, dit is geen iene miene mutte spelen.

Maar goed, ik heb een teken van leven gegeven dus jullie kunnen nu met een gerust hart verder werken terwijl ik hier nog een paar valken in het oog ga houden. Met een beetje geluk zie ik ook nog een paar everzwijnen passeren.

Was getekend

Tags:

8 Reacties to “Teken van leven”

  1. Deftige Dame Marie Says:

    Awel ja, ik wil het wel toegeven. Mijn alter ego’s en ikzelf zijn al een paar keer komen kijken en we dachten: iemand heeft hem van de pot gerukt. Of, erger nog, iemand heeft hem doorgespoeld.

  2. Heidi Says:

    Ah daar ben je weer! welcome back in de virtuele wereld van de anonimiteit… leve het blauwe scherm! 😉

  3. Aïda Says:

    Ik dacht al dat je met mij mee gaan vissen was… en dat maakte me inderdaad toch wat ongerust..

  4. micheleeuw Says:

    Ja, ik geef toe : ik heb je gemist !
    Mij zal je niet zien want ik kom niet bij je in de buurt … 😉

  5. zeezicht Says:

    Ja ik was al bang dat je de berg niet meer op kon…

  6. madameblogt Says:

    Als God niet bestaat, zal de mens er wel voor zorgen dat de zonde nog bestaat.

  7. Den Moat Says:

    He tamzak,

    Schrijven godverdoeme.

  8. vandepotgerukte Says:

    @Allen,

    Zoals altijd ben ik eerlijk en rechtuit: Bedankt voor de reacties.

    Was getekend

Geef een reactie

