Luchtig? Zo U wilt.

Hoe gaat het met U allen? Lekker tijdens de baas zijn uren aan het bloggen? Jaja, en dan maar klagen dat de lonen niet hoog genoeg zijn. Allerlei excuses uitvinden om uw verwerpelijke gedrag goed te praten.

Maak U niet dik, het kan aan mijn reet roesten wat U uitvreet tijdens uw werkuren. Blogt U maar rustig verder. Plezier maken is de boodschap, niet?

Dit kan tellen als opening. Soms als ik bezopen ben, en het is tenslotte toch al 10 uur ’s ochtends, heb ik zin om verbaal grappig uit de hoek te komen. En hoe bezopener, hoe grappiger, voor mij althans. Gelukkig zien niet veel mensen mij rondzwalken hier op mijn berg. Maar plezierig, daar hebt U geen idee van. Vooral als het gesneeuwd heeft en je wil de slipcapaciteiten van je auto even aan de tand voelen. Ja dat ik deed ik laatst met een al even vandepotgerukte figuur als ik. Het spijtige is dat we met ons zat bakkes zo hard tegen een verkeerd geplaatste rots aanreden dat gans de velg naar de kloten was, maar dat kon de pret voorwaar niet drukken. Al slap lachend zijn we terug mijn berg opgereden en hebben lekker verdergezopen. U ziet mijn leven is simpel, eerlijk en bovenal verschrikkelijk grappig en ik val er niemand mee lastig. Wat kan een mens meer wensen?

Alhoewel ik twijfel of ik dit verhaal volledig waarheidsgetrouw heb ik weergegeven. Twijfels twijfels.

Was getekend

Tags:

6 Reacties to “Luchtig? Zo U wilt.”

  1. M-go Says:

    Tijdens de werkuren vermijd ik niet-werkgerelateerde activiteiten. Soms lukt dat en soms niet. Maar nu is het middagpauze en nu doe en laat ik wat ik wil. Al kruip ik hier in een archiefkast voor een dutje, geen kat mag daar iets op zeggen.
    Soms zet ik mij eens tussen de collega’s in de keuken om wat te zeveren en te roddelen maar vandaag heb ik een beetje een voze kop wegens te laat gaan slapen gisteren. Ik geraak niet wakker…beetje van ik ben hier wel maar ‘k besef het niet.
    En ik heb honger. Een collega brengt een broodje smos mee voor mij maar hij blijft verdomme wel heel lang weg!
    Dus met een voze kop en hongerig als een paard zit ik hier wat rond te zappen in blogland. Geloof het of niet, soms durf ik zelfs een reactie te droppen, zo plat in mijn pauze.
    Ja, ik ben een durver.

    Straalbezopen sneeuwslippen, rots toucheren, velg beschadigen, slappe lach krijgen, rechtsomkeer maken en voortzuipen: moet kunnen.

  2. zeezicht Says:

    Allee zeg, welke idioot plaatst er nu een rots in ’t midden van de weg?

  3. vandepotgerukte Says:

    Nergens heb ik vermeld dat we op de openbare weg aan het rijden waren. Welke idioot zou nu de slipcapaciteiten van zijn heilge koe op de weg testen?

    Was getekend

  4. zapnimf Says:

    Niet waarheidsgetrouw?
    ’t Was met een trottinet ipv een auto?

  5. Annemie Says:

    Ieder diertje zijn pleziertje, nietwaar…

  6. micheleeuw Says:

    Internet : kunnen we niet aan op het werk. Een intern mailke sturen wel.
    Ik ging graag slippen in de sneeuw met mijn brommerke.
    Hoe bezopener = hoe grappiger ! Toch ? 😉

Geef een reactie

