Pis- en andere palen

Bij het schrijven van één of ander pareltje, gebeurt het wel eens dat ik geen flauw benul heb over wat het deze keer zal gaan. Dus komt de titel meestal tot stand na het schrijven. Dat weet U dan ook weer.

Eerlijkheidshalve geef ik toe dat ik vandaag niet echt weet over wat het zal gaan, derhalve ontbreekt nog steeds de titel. En zo kan ik nog wel een paar uur doorzeiken natuurlijk.

Heeft U nog gemasturbeerd de laatste tijd? Eigenlijk zijn dat mijn zaken niet maar evengoed mag ik toch nieuwsgierig zijn. Alhoewel U mij onbevredigd zal achterlaten omdat U niet wil antwoorden. Even onbevredigd als U zichzelf achterlaat na het masturberen, want geef toe, het blijft toch surrogaat. Dat hebben we dan ook weer gehad.

Volgende onderwerp, mhh even nadenken. over sex hebben we het al gehad. En twee keer over hetzelfde zeiken doe ik niet. Huisdieren heb ik niet, dus daar kan ik ook al niet over vertellen. Gelukkig maar, want er is niets pathetischer dan over een dier te vertellen als ware het een mens. Het is een beest en het blijft een beest! En als het bij U woont is dat niet omdat dat creatuur U graag ziet maar omdat het alle dagen een volle bak vreet en onderdak krijgt. Probeer het maar, geef ze een week meer slaag dan eten en ze verdwijnen op zoek naar een ander baasje die zo stom is om dure blikken chapi en andere rommel te kopen. En maar klagen dat de negers verhongeren. Mochten alle diereneigenaars hun centen besteden aan de negertjes dan zou er al veel ellende kunnen voorkomen worden.

Begrijp mij niet verkeerd, ik ben een dierenliefhebber. Maar als mensen beginnen te kakken over hoe slim hun kat is, en over hoe hun cavia om liefde smeekt dan ga ik over mijn nek. Goed, tot zover het dierenleed.

Weet U toen ze mijn vader opgefikt hebben, hebben ze hem daarna op zo’n strooiweide zijn vrijheid gegeven. Bij het zien vallen van de as op het gras flitste het door mij heen dat, hem kennende, daar nooit een spriet gras meer zou groeien. En zie een maand later zijn ze op zoek moeten gaan naar een andere plek, want het mooie plekje was veranderd in een maanlandschap. Goed gedaan Pa, zo ken ik je. Want als mijn pa U niet gekloot had, was het simpelweg omdat hij het vergeten was en niet omdat hij het niet wilde. Voilá, een stukje familiegeschiedenis hebben we ook gehad.

Nu ga ik ontbijten en wat pinten achteroverslaan, kwestie van kloek de dag door te komen. Deze namiddag schrijf ik mischien nog iets. Wees voorzichtig, en als U naar andere wijven gaapt zorg dat uw vrouw het niet ziet. Tenslotte hebt U ook niet graag dat uw wederhelft naar de voorbroek van andere mannen loopt te gapen terwijl ze denkt: “Wat voor neukpaal zou daar kunnen verblijven?”

Was getekend

Tags:

13 Reacties to “Pis- en andere palen”

  1. Deftige Dame Marie Says:

    Deftige Dames nemen natuurlijk niet met hetzelfde gemak ondeftige woorden in de mond. Maar U zou als titel kunnen gebruiken: OVER pis- EN ANDERE PALEN. En let U eens op de schrijfwijze van die andere paal, U heeft hem in het Berglands geschreven.

  2. vandepotgerukte Says:

    Bedankt voor het eindredacteren van mijn schrijfsel. Verbeteringen zijn aangebracht. Om mijn dankbaarheid te tonen maak ik graag gebruik van de door U gesuggereerde titel.

    Was getekend

  3. zeezicht Says:

    En heeft je ontbijt gesmaakt na al dat euh…gezeik?

  4. Deftige Dame Nel Says:

    Deftige dame Marie,
    ’t Is niet omdat je je snor hebt afgedaan dat ik je niet herken hoor! Guy Mortier van Blogland!

  5. micheleeuw Says:

    En dit alles zonder alcohol in uw lijf ? 😉

  6. M-go Says:

    Anders moet je alles eens door elkaar gooien in 1 post…

  7. Madame Commentatore Says:

    Ik twijfel of ik zou reageren.

  8. Heidi Says:

    Beste van de pot gerukte, ik heb hier door omstandigheden, een tijdje niet geweest. Ik zie dat u inmiddels een hele horde vrouwelijke fans heeft vergaard. Uw allesoverheersende eerlijkheid werkt blijkbaar als een magneet…
    ps. ik ben geen fan, maar wel een trouwe lezer die uw van de pot gerukte spinsels wel weet te waarderen.

  9. Heidi Says:

    bennen of heppen… ach je begrijpt wel…

  10. zapnimf Says:

    Kan er iemand het verschil uitleggen tussen een vrouwelijke fan en een trouwe lezeres die Heidi heet en met bloempjes gooit?

    “Bij het zien vallen van de as op het gras flitste het door mij heen dat, hem kennende, daar nooit een spriet gras meer zou groeien.”
    Vergeef me mijn inpertinentie, maar is je vader overleden aan een overdosis onkruidverdelger?

  11. Den Moat Says:

    Yo moat,
    mijn koeketiene he mij mee veel omwegen gevroagd veur te treiwe,
    kzie kik da kind wel heere, moar treiwe?
    Ket spek ier were goe an mijn klute.
    Ke go doar toch ne kier moeten over peize zulle.

    mee al dat ter gebeurt es zoe ze vrie gere treiwe, zu da euren ouwen eur kan wig geven en zuu vuurt en da se mijne noam he, allemoal goe en wel moar wa go ta lolleke mij were koste.

    allez how
    damuzeleute

  12. madameblogt Says:

    @ Zapnimf – 😆

  13. vandepotgerukte Says:

    Een voorbeeldje om U op weg te helpen. De trouwe medewerker was helemaal geen fan van zijn bedrijf.

    Hem kennende, spreekt meer over karakter dan fysische toestand. Trouwens as werkt ontsmettend. En gras bewerken met onkruidverdelger? Toch ben ik blij te zien dat U over mensenkennis beschikt. Het laatste gedeelte van uw reactie slaat de nagel op de kop. Mocht ik U kunnen vergeven ik zou er geen gras over laten groeien, helaas heb ik geen onkruidverdelger bij de hand.

    Was getekend

    @Den Moat,
    Zeide op zie? As ge in eu kot zijt mail mij ne kier tons kannek belle.

Geef een reactie

