Bed vunzigheden

Meer en meer begint dit op een park te lijken met een hoop honden en bijbehorende eigenaars die stokken gooien. De hond apporteert die stok dan en de eigenaar kijkt in het rond of iedereen wel gezien heeft wat een verstandige hond ze hebben, terwijl het beest al kwispelstaartend en vol ongeduld de volgende worp afwacht.

Ik zal U niet teleurstellen. De stok die ik ga apporteren zal er eentje zijn om U tegen te zeggen.

Bedgeheimen. De bedoeling zal allicht wel zijn dat met een paar verdoken grapjes en dubbelzinnige fijnzinnigheden een sensuele atmosfeer de tekst binnensluipt. Het sensuele en amoureuze gebeuren gaat U geen reet aan. Dat is iets tussen mij en mijn Prinses. Voilá, dat weet U bij deze dan ook alweer.

Het fysische daarentegen mag U gerust weten. Dat verschilt niet veel of bijna niets omzeggens met wat de rest van de wereld uitvreet in zijn nest. Ik neuk erin, soms bef ik haar als zij er zin in heeft. Zij pijpt mij weleens, maar niet alvorens zij of ik mijn lul netjes gewassen en geparfumeerd heb. Anale penetratie daar doen we niet aan want dat zegt mij niets. Eens goed muilen doe ik ook regelmatig. Nu een keer op zijn hondjes en dan eens op zijn missionaris behoort ook tot de mogelijkheden.

Mocht U nog iets willen weten vraag het maar gerust, ik weet niets dat U al niet weet over dit onderwerp.

Was getekend

Tags:

13 Reacties to “Bed vunzigheden”

  1. M-go Says:

    En alweer lekker onomwonden en recht voor de raap, daar deed ik het voor.
    Of je nu nog stokjes zal ontvangen van anderen durf ik te betwijfelen. Het is duidelijk dat je niet als een apporterende hond wil behandeld worden.

  2. vandepotgerukte Says:

    Dan heb ik het slecht beschreven of jij verkeerd begrepen. Een hond is blij als hij zijn baasje kan plezieren. Zo ook ik als ik uw nieuwsgierigheid kan bevredigen met te antwoorden op uw stokje.

    Was getekend

  3. zeezicht Says:

    Wel, dit laat aan duidelijkheid niets te wensen over. Hopelijk heb je er een paar gechoqueerd, dat zal ze leren van zo nieuwsgierig te zijn. Haha…

  4. Menck Says:

    Bergen zijn blijkbaar perfecte buffers voor fijnzinnigheid.
    Bij de fysieke geneugten vergat u slapen te vermelden. Maar misschien doet u dat net iets te weinig.

  5. vandepotgerukte Says:

    @Zeezicht
    Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

    @Menck
    Vindt U dit dan niet fijnzinnig? En ik had nog zo mijn best gedaan.

    Was getekend

  6. Deftige Dame Nel Says:

    De deftige dames laten zich bij deze excuseren.

  7. JvT Says:

    Ik vind dit een nogal grof stukje. Is het werkelijk nodig zulke vieze woorden in de mond te nemen?

  8. vandepotgerukte Says:

    @Deftige dame Nel,
    Met veel nederigheid aanvaard ik dat U het reeds willen lezen hebt.

    @JvT
    Ze staan nochtans allemaal in de grote Van Dale met tekst en uitleg. En wat nodig is of niet maak ik wel uit op mijn blog. Iedereen is vrij om binnen en buiten te wandelen.

    Was getekend

  9. zapnimf Says:

    “Geparfumeerd?”
    Bah… weet je wel hoe vies dàt smaakt?

    Het amoureuze en sensuele gebeuren is tussen u en uw prinses… het fysisch gedoe met eender wie?

  10. vandepotgerukte Says:

    Ik heb na uw commentaar mijn tekst herlezen. Nergens staat er ook maar de minste zinspeling op promiscuiteit mijner. Maar ik wil niet flauw doen dus zal ik antwoorden. Ik kijk enorm graag naar het vrouwelijk schoon, ik flirt er verbaal op los maar als een vrouw laat merken dat ze meer wil schrik ik mij een bult en loop als de wind en geschrokken richting mijn prinses. En dat al twintig jaren lang.

    Was getekend

  11. M-go Says:

    Grmbl, ik had het verkeerd geinterpreteerd, dat van die hond en apporteren. Skoezie daarvoor.
    Verder alleen maar lof over je manier van schrijven.
    Een beetje grof geschut in de woordenschat moet kunnen, dat leest eens anders dan de proper gewassen, gesteven en gladgestreken schrijfsels.
    Het zijn onze zaken niet hoe een anders schrijft in zijn/haar blog.
    If you don’t like it, then leave.

  12. zeezicht Says:

    @JvT
    U spreekt van vieze woorden in de mond nemen, dus u hebt het hardop gelezen?

  13. micheleeuw Says:

    lol: ! Zoals ik al dacht ben je eens lekker door gegaan. Schitterend !
    Ik zal in mijn stukje toch iets minder uitgesproken zijn.

Geef een reactie

