Vertrek

Ik vertrek naar mijn berg. Deze namiddag bericht ik terug vanuit mijn eigen stulp.

Was getekend

Tags:

5 Reacties to “Vertrek”

  1. micheleeuw Says:

    Kom veilig aan en hopelijk vind je alles in orde terug.

  2. M-go Says:

    Boun vwajaasj!

  3. Annemie Says:

    Ah, terug in je natuurlijke habitat…. Ik had al de indruk dat je bezoek aan Vlaanderen je ‘kwetsbare of gevoelige’ kant naar voren bracht! 😉

  4. Heidi Says:

    dat was kort… tot het volgende blitz-bezoek! ;-

  5. singajo Says:

    Goeiemorgen meneer vandepotgerukte,

    Verwijzend naar een reactie van uwentwege wil ik toch wel stellen dat naamkaartjes uitdelen een belachelijke activiteit is, of het nu aan blitse designers is of niet. Naamkaartjes zijn enkel nuttig voor het vervaardigen van kwaliteitsvolle filters, geloof me vrij.
    Voorts wil ik u graag complimenteren met de beeltenis van uw kotense barbie, die had trouwens ook niet misstaan als illustratie op mijn filterboekje. Alhoewel, teveel kleurstoffen misschien.

    Tropische groeten uit S.

    ps en ik vraag me nu af waarom ik dit uitgerekend bij uw bergstuk post. maar dit terzijde

Geef een reactie

