Mijn schrijfsels zijn gewild!

Val nu dood! Gisteren vraagt men mij in een reactie om mijn schrijfsels te mogen gebruiken op een nieuwssite. Is het een grap? Ik vermoed van niet. Bij Sven zijn ze ook langs geweest.

En dan gaat een mens natuurlijk weer naar zijn bomen en zijn rondomliggende bergen turen met bijbehorende mijmeringen. Wat moet ik hier nu mee? In de eerste plaats ben ik natuurlijk verheugd dat mijn teksten gelezen worden. Wat mij wel verwonderde is dat het een nieuwssite is. Nooit geweten dat ik iets bracht wat ook maar in de verste verte op nieuws lijkt.

Na veel gemijmer en weinig constructiefs heb ik dan maar een mail gestuurd om te zien waar, hoe en wanneer mijn teksten zullen gebruikt worden. Ik houd U op de hoogte.

Was getekend

Tags:

22 Reacties to “Mijn schrijfsels zijn gewild!”

  1. lamazone Says:

    Misschien interessant als achtergrond:
    http://bvlg.blogspot.com/2007/06/medium4you.html

  2. zeezicht Says:

    Proficiat! Kijk eens rond op de blogs… we hebben er allemaal zo eentje gehad.

  3. Tantieris Says:

    Die vraag kreeg ik ook een tijdje geleden. Medium4You is naar het schijnt niet zo koosjer. Heb me ingeschreven en meteen terug uitgeschreven. (Had er in tussentijd over getwitterd en kreeg allerlei “NEEN, ZIJT GE ZOT”-reacties) Voor de echte info, moet je maar eens kijken bij de serieuze bloggers (niet bij mij,dus) die er iets van kennen. Succes!

  4. keukentafel Says:

    Niet teveel bij voorstellen. Ze halen er hier en daar wat random posts uit (ook bij mij)
    Medium4You staan niet bepaald op een positief blaadje in de blogosfeer.

    Als ik mij niet vergis stolen ze in het begin ongevraagd blogposts. Nu vragen ze je toestemming. Medium4You is commercieel en vult zijn zakken met posts van anderen. Het is wel een beeeetje gratis reclame, maar pas er toch maar mee op.

    Zoek maar eens naar ervaringen met Medium4You op andere blogs.

  5. micheleeuw Says:

    Ze zijn ook bij mij langs geweest. Nogal goedkoop om met andermans schrijfsels een site te vullen, denk je niet ?

  6. Thomas Says:

    Mij zijn ze ondertussen ook al gepasseerd. Net als bij de rest van de klas.

  7. Madame Commentatore Says:

    Bwa, sommigen vullen hun blogs wel enkel en alleen met andermans filmpkes…. Ik zie niet echt het probleem, tenzij er een addertje onder het gras zou zitten dat nu nog niet bovenkomt.

    Doen, zou ik zeggen,

  8. pironik Says:

    hm, bij mij ook al een keer of twee, maar ik ben van dezelfde mening als micheleeuw.

  9. M-go Says:

    Same here.
    1 van een zekere Yelena, een studente communicatiewetenschappen aan de KULeuven. Die wou een persoonlijk interview. Ik heb bedankt.
    (zie pagina “@” in mijn blog)
    en dan nog een van diezelfde als Sven. Ook hiervoor heb ik bedankt.
    Ik moet dat soort toestanden niet, ik blog voor de fun en moet niet zo zeer een ei kwijt aan de wereld via een interview of een gazet.

  10. M-go Says:

    Als je ziet dat ze het ook naar mij stuurden Meneer Gerukte Vandepot, dan weet je toch dat ze alles, maar dan ook alles interessant genoeg vinden om hun site vol te proppen.
    Raar dat jij je daaraan laat vangen.

  11. Heidi Says:

    Je ziet het… een eenzame berg, een internetaansluiting, veel inspiratie en de wereld opent zich!!! niet twijfelen, gewoon doen zou ik zeggen! tof!

  12. Madame Commentatore Says:

    ik blog voor de roem en de bekendheid. Laat dat nu toch eens en vooraltijd duidelijk zijn.

    Waarom komen ze dan bij mij niet?

  13. Patrick Says:

    Oh ijdelheid, oh ijdelheid uw naam is mens.

  14. zapnimf Says:

    Hèhèhèhè. Bij mij hadden ze niet eens de beleefdheid om het via mail te doen. Moose kreeg twee weken geleden zijn vraag. Volgens ons is dat gewoon een vorm van verkapte reclame voor hun ding. Wij laten het voor wat het is.

  15. yab Says:

    Wat iedereen hierboven zegt. Bij mij hadden ze zomaar een artikel overgenomen om dan achteraf pas toestemming te vragen.

  16. zeezicht Says:

    @vandepot
    Allee, het heeft je wel een hoop reacties opgebracht. 🙂

  17. bobbyhimself Says:

    oeps… ik kreeg gisteren ook een mail. ik twijfelde maar zag je daar ook tussen staan en nog enkele andere bloggers die ik “kende” dus heb ik maar toestemming gegeven. kwestie van zelf wat reklam te maken. alle…twas weer niet goed zie ik…

  18. Aïda Says:

    Volg je hart.
    En als je er geen hebt je portemonnee.

  19. vandepotgerukte Says:

    Ach, laat ze de zooi maar gebruiken. Baat het niet het schaadt niet.

    Was getekend

  20. Sven Says:

    Ik vind het ook niet erg, maar ik ga even eerlijk zijn: als ik via die weg geen extra bezoekers krijg (en dat betwijfel ik wel), dan vind ik het toch zinloos op een andere website nog hetzelfde te gaan zeggen. Er staat al genoeg nonsens, straks is het internet vol!

  21. Deftige Dame Nel Says:

    Tja, madame commentatore, ze hebben dan ook MIJ al uitgenodigd.

  22. nel Says:

    Ik ga hier eens kort en goed een geheel eigengebreide economische analyse geven van dit verschijnsel. Iedereen (half blogland) die zich inschrijft gaat natuurlijk regelmatig eens langs en zo is deze blog binnen de korste keren de drukst bezochtste en dan… komen de reclamejongens. Easy money. Ik boycot, dat lijkt me het meest zinvolle, wie doet mee?

Geef een reactie

