Wat ben ik naïef!

Het spel zit weer op de wagen. Danneels was er niet zeker van of ze Claus wel diep genoeg zouden begraven dus stampte hij nog een keer na. Ze gaan hem verbranden, goede herder!

Geertje brengt een filmpje uit over het Islammetje. Pret en vuurwerk verzekerd. Alhoewel het al bij al zeer kalm is gebleven. Spijtig, ik hou wel van een pittige discussie en bij gebrek aan argumenten van een goede vechtpartij. Wat niet is kan nog komen, zei mijn grootvader, hij dook in bed met grootmoeder en kwam.

Van De Pot Gerukte, ik dus, dacht dat zijn schrijfsels gewaardeerd werden door een internetkrantje. Wat een vergissing. Blijkt dat iedereen weleens gevraagd wordt om artikels te leveren tegen de ronde en onbeduidende som van nul €uro. Nu kan dat geld hem wel gestolen worden, maar na de eerste monkelende tevreden glimlach over zijn eigen kunnen kwam de ontnuchtering. Nul de botten criteria hadden die mensen van medium4you. Bladvulling wilden ze. Dat deed pijn. Toch laat ik ze mijn artikels gebruiken. Waarom dan, oetlul? schreeuwt U natuurlijk meteen. Omdat het mij geen bal kan schelen of ze iets willen gebruiken van mij of niet. Dankzij mijn schrijfsels staat er tcoh iets kwalitatief op die ganse flutsite.

Nu ben ik wel beniewd of ze dit schrijven ook op de rol van “gewilde artikelen” zetten.

Was getekend

8 Reacties to “Wat ben ik naïef!”

  1. M-go Says:

    Of je hen je toestemming geeft of niet, ‘k las dat ze sowieso blogschrijfsels jatten.

  2. zapnimf Says:

    Sja, ’t heeft ook zijn schattige kanten… naief zijn.

  3. micheleeuw Says:

    Ik vrees ervoor … 😉
    Ik heb geen toestemming gegeven, dus mag ik niets van mij terugvinden, of het zal er stuiven !

  4. zeezicht Says:

    Och, jij bent niet naïever dan iemand anders. Bij het zicht van zo’n bericht zijn we allemaal eventjes vereerd, we hebben allen graag erkenning.
    Maar wanneer je erover nadenkt dat je je teksten overal gratis kwijt kan… dan beter op je eigen blog… toch?

  5. blanche Says:

    Heel naïef

  6. Patrick Says:

    Bij gebrek aan verbale intelligentie en schrijfkunst houd ik ook wel van mijn wekelijkse knokpartij.

  7. vandepotgerukte Says:

    @M-go,
    Ja het ziet er naar uit.

    @Zapnimf,
    Ik ben schattigen ..eeuh heel soms naïef.

    @Micheleeuw,
    Ze zijn gewaarschuwd!

    @Zeezicht,
    Klopt, daar kan ik niets tegen in brengen.

    @Blanche,
    Tsja, U zal wel veel intelligenter zijn dan ik.

    @Patrick,
    Ik kijk er graag naar.

    Was getekend

  8. De redactie van Medium4You Says:

    Hallo iedereen,

    Wij hopen dat er geen misverstanden zijn.
    @Micheleeuw en M-go; Wij publiceren geen artikelen zonder toestemming van de auteur.
    Vandepotgerukte, wij vonden uw artikel interessant. Daarom hebben wij contact met u gemomen.
    Voor eventuele vragen en opmerkingen kunnen jullie ons gerust mailen; redacteurs@medium4you.be
    Met vriendelijke groeten.

    De redactie van Medium4You

Geef een reactie

