Oostenrijker en dochter

Wat een zooi. Men zegt wel eens dat ik van de pot gerukt ben. Zou kunnen. Maar na het lezen van de Oostenrijker die zijn dochter vele jaren opsloot en bovendien nog een tros kinderen bij haar verwekte begin ik echt te twijfelen aan de gezondheid van de mensheid.

Dit schrijf ik neder met een gevoel van ontzetting. En dat meen ik. Dit achtervolgt mij sinds ik het deze morgen las.

Was getekend

Tags: , ,

11 Reacties to “Oostenrijker en dochter”

  1. Tantieris Says:

    Ik volg u volledig!

  2. Margo Says:

    Toen ik dit op het nieuws vernam krimpte mijn hart en maag ineen. Ik word fysiek ziek van dit soort feitennieuws. Toch is het nodig dat dit in de media komt, we mogen er niet blind voor zijn.
    Het eerste dat in me opkwam was: “tegen de muur zetten en afknallen!”
    Het is niet te vatten, zo’n ziekelijke geest.
    Wat bezielt zo’n man? Wat gaat er in dat hoofd om?
    Ik wil het niet weten, het doet al pijn genoeg te wéten dat er zo’n beesten bestaan.
    Goeie mensen verongelukken of overlijden aan een ziekte en dit soort mensen blijven gezond en wel.
    Ik weet exact hoe je je voelt, en velen met ons.

  3. Annemie Says:

    Ik begrijp je reactie. Je houdt het niet voor mogelijk – en dan beweert men nog dat niemand iets ‘in het snotje had’ – dat is nóg ongelofelijker! Oostenrijk zelf is er niet goed van en redenen genoeg daarvoor, want dat is zowaar het tweede ernstige geval, vorig jaar nog Natascha Kampusch!

  4. zeezicht Says:

    Om de zoveel tijd ontdekken ze wel ergens een psychopaat, dus hoeveel zouden er wel niet rondlopen zonder dat we het weten? Buren? Kennissen?
    Zoiets kan je niet neerschrijven, er bestaan geen woorden genoeg om het na te vertellen.
    Waar ik ook op haper is steeds weer datzelfde zinnetje; niemand heeft iets gemerkt…

  5. Heidi Says:

    Walgelijk inderdaad! SOMS vind het Amerikaans systeem zo slecht nog niet…

  6. Patrick Says:

    @Zeezicht
    Is het niet eerder niemand wil iets merken?

  7. Menck Says:

    @ Patrick
    Steeds minder vaak, denk ik. Mensen gaan alsmaar meer naast elkaar leven. ‘Ikke en de rest kan stikken’, that is.

  8. zapnimf Says:

    Het achtervolgt iedereen, denk ik. De kinderen zijn er ook al een hele avond over bezig.

  9. Den Moat Says:

    Is het echt zo ziekelijk?

    willen we allemaal niet iemand die we in een kastje kunnen stoppen en er uithalen wanneer de behoefte zich aandient? Waar we geen verantwoording moeten tegen afleggen of compromissen sluiten om het samenleven mogelijk te maken?

    Los staand van het feit dat het zijn eigen dochter is vind ik het in feite raar dat hij zijn eigen kinderen/kleinkinderen niet heeft vermoord, dat zou toch meer in de lijn gelegen hebben van zijn cover-up dubbel leven.

    Ik denk dat die vent echt van zijn dochter hield.

    Het meest ziekelijke vind ik de moeder,zij wist van niks ! ja dat zal wel, waar kwamen die kleine kinderen dan vandaan? Krijgen ze daar in Oostenrijk kinderen via de post met een 30 dagen niet goed geld terug garantie of zo.
    Kom morgen maar eens thuis met een kleine en leg het maar eens uit.

    Begrijp mij niet verkeerd ik vind ook dat ze die vent aan zijn kloten moeten ophangen tot hij crepeert maar zouden sommige onder ons niet tot ziekelijke daden overgaan mochten ze het vineer laagje fatsoen er vanaf zouden schrapen?

    Allez damuzeleute

  10. micheleeuw Says:

    Ze zullen nu weer compassie met hem krijgen zeker omdat hij al in de 70 is ? Alsof hij medelijden heeft gehad met zijn dochter en kinderen. Ophangen, vierendelen, castreren, in azijn steken, … niet noodzakelijk in die volgorde !

  11. FrankiePebbles Says:

    Den Moat hierboven heeft een punt. Ik kan alleen met de beste wil van de wereld niet met de éénregelige middelste alinea van hem meegaan.

Geef een reactie

