Vrijzinnige Protestantse Radio Omroep

Binnen twee weken komt men hier een reportage maken. Ja, ja. U leest het goed. Ook ik was een beetje verbaasd dat men mij opbelde met de mededeling: “Mijnheer vandepotgerukte, wij hebben uw stukjes gelezen die U op onze site geplaatst heeft en vonden ze voldoende interessant om eventjes met U en uw deerne te spreken en er beeldmateriaal van te maken.” Waarover ging het stukje in kwestie dan, vraagt U zich af. Liefde op het eerste gezicht bestaat.

Evenjes slikte ik, en dacht: “Ik vind dit heel aangenaam, maar aan de andere kant, mijn berg is van mij en wil ik wel dat alles hier geregistreerd word?” Waarbij ik er meteen bij dacht “Natuurlijk wil ik dat, we gaan toch niet moeilijk doen.” Mijn deerne was in den beginne een beetje achterdochtig en vroeg mij op de man af “´t Is toch niet voor Jambers??” Waarop ik luid in een lach schoot en haar geruststelde. “Neen schat, Jambers schiet ik van het erf als hij het waagt hier een poot neer te zetten.”

Als alles goed verloopt vertel ik wel voor welk programma het is. Ah, juist, bijna was ik het vergeten. Het is niet voor een Belgische zender, het Is voor Nederland twee.

Was getekend

 

Tags:

9 Reacties to “Vrijzinnige Protestantse Radio Omroep”

  1. Annemie Says:

    Laat het ons op tijd weten zodat we kunnen kijken – Nederlandse zenders kunnen we zonder problemen bekijken!

  2. Tantieris Says:

    Hou me op de hoogte! Groeten vanuit het dal.

  3. blanche Says:

    Zou je geweigerd hebben als het de Evangelische Omroep was?
    Hoe zal de reportage heten? Vandepot en Opdeberg?

  4. Margo Says:

    Je wordt zowaar nog een BN!
    Gedraag je maar een beetje als je op den tellevies komt.
    En doet uw zondags kostuum aan, dat we fier kunnen zijn op jou.

  5. Deftige Dame Nel Says:

    Komt Jiskefet naar uw berg?

  6. micheleeuw Says:

    Je zal nu toch niet naast je schoenen beginnen lopen, hé. 😉

  7. patrick Says:

    OOOOOOOOOOOO Krijg ik een handtekening? Spijtig maar ik heb geen televies

  8. vandepotgerukte Says:

    @Annemie,
    Als ik het geregistreerde te vreten vind laat ik het zeker weten.

    @Tantieris,
    Doe ik.

    @Blanche,
    De naam zal ik wel meedelen. Ik zou het aanvaarden van eender welke omroep zolang het onderwerp maar goed is en ik mijn mening mag zeggen.

    @Margo,
    Eerder een BV in Nederland vanuit Spanje. Mijn kostuum ligt klaar.

    @Deftige Dame Nel.
    Neen, het is niet Jiskefet.

    @Micheleeuw,
    Al jaren probeer ik dat maar ik krijg die techniek maar net onder de knie.

    @Patrick,
    Spijtig maar ik heb geen schrijfstok.

    Was getekend

  9. Ko van Dijk Says:

    Haha, dank voor deze mededeling!! Er is blijkbaar budget voor dit soort uitstapjes. Letterlijk van de pot gerukt als ik dan alles gratis moet doen…

Geef een reactie

