Jean de reporter

Wat leest mijn oog? Jean Marie Pfaff begint een eigen magazine. Heb U het nu zo zout al gevreten? Die mens moet ballen pakken, bij tijd en wijle een neger wat trappen onder zijn kont geven, zijn Carmen nu en dan eens naaien en geen reclame op zijn hemden, en de voetbalfans groeten in de lokale gelagzalen. Maar schrijven??? Schoenmaker houdt U bij uw leest.

Eerste publieke uitspraak van Dhr. Pfaff bij het verschijnen van het eerste nummer: ” Ik moet eerlijk toegeven dat ik het vak van journalist heb onderschat.” Laat mij even wat zuurstof en ruimte zodat ik luidkeels kan lachen en dubbelgeplooid ga liggen van het lachen. Nu is hij behalve Ex keeper, ook nog journalist! Een goed idee ware mischien Uitgeverij nerds als programma. Als een aantal klungels een programma als FC Nerds kan maken, waarom zou Jean Marie dan niet Uitgeverij Nerds opstarten.

Kijk, er zijn mensen met bepaalde capaciteiten. neem als voorbeeld Jan Mulder. Boegbeeld van Anderlecht. Hij ontpopte zich later als heel goede journalist. Dus ik beweer niet dat voetballers analfbeten zijn. Maar Jean Marie, als fantastische keeper zijnde ga niet de jourmnalist uithangen. En dan nog wel wel met de missie: “Ik ga bekende Nederlanders bekend maken in Vlaanderen en en vice versa.”

Was getekend

Tags:

11 Reacties to “Jean de reporter”

  1. zapnimf Says:

    Tijd zal uitwijzen of er een publiek voor te vinden is.
    Wat mij betreft, leven en laten leven, kan mij het wat bommen?

  2. zeezicht Says:

    Als je geld hebt lààt je toch iemand schrijven? Het gaat om de naam.

  3. Margo Says:

    Dikken trut is’t. Pfaff als journalist, woehaha. Dat hij eerst eens leert om een zin goed te formuleren en deftig uit te spreken en dat hij dan eerst een kladblog begint vooraleer zich aan die toeren te wagen.
    Ach ja, het is niet de eerste keer dat hij zich belachelijk maakt, dit kan er wel nog bij.
    ’t Is zoals al die BV’s die een kookprogramma hebben. Da’s ook om uiw haren uit te trekken en hen allemaal ne welgemikte sjot onder hun ass te geven. Ze kunnen met moeite water koken en dat roept zichzelf al uit tot chef. Schandalig is’t maar ja, ’t zal wel allemaal goed schuiven in euro’s zeker.

  4. FrankiePebbles Says:

    Een echte trendsetter is hij niet, geloof ik.

  5. Blanche Says:

    Iedereen mag een tijdschrift onder zijn eigen naam op de markt brengen. Een tijdschrift zegt meer over de lezers dan over de uitgever. Aan het zakentalent van Jean Marie zal het niet liggen. Ik heb ooit horen vertellen dat hij zich bij een financiële onderhandeling sterk verzette tegen een regeling waarbij hij een derde van de opbrengsten zou krijgen. Jean Marie was daar niet tevreden mee, hij wou tenminste een vierde

  6. affodil Says:

    En als hij nu eens probeerde om al die BV’s en BN’s ONbekend te maken? Dàt zou nog eens leuk zijn voor de mensen…

  7. Karen Says:

    Jah.. tzal daar hoogstaand zijn alstie de ghostwriter vergeten is

  8. micheleeuw Says:

    Zal me worst wezen ! Ik zal het zeker niet kopen of lezen.

  9. vandepotgerukte Says:

    @Allen,

    Arme Jean- Marie! Die mens zo afbreken.

    Was getekend

  10. Heidi Says:

    tja, die man is nog zo gek niet… aangezien de grote massa op zijn niveau staat, zal de rotzooi zeker goed verkopen. De “dag allemaal” wordt toch ook massaal gekocht!? En hij wil vast nog een appeltje voor de dorst extra…

  11. Patrick Says:

    @Heidi
    De dorst van zijn drie Jaguars? Met de benzineprijs van tegenwoordig.

Geef een reactie

