Bill heeft de kaas opgegeten

De trouwe lezer herinnert zich ongetwijfeld het schrijfseltje dat ik schreef over Bill en zijn Hilarische. Wat leest mijn oog in samenwerking met mijn brein vandaag in de krant? Dat het gonst van de geruchten dat Hillary het nu wel gehad heeft met haar Billyke.

Zoals ik al schreef ging iemand de rekening betalen voor de niet-nominatie. Een donkerbruinvermoeden rees reeds toen ik las dat het niet ging goedkomen met haar verkiezing. U weet wel, het soort donkerbruin dat U heeft na het verorberen van een hele reeks vettige producten besprenkeld met een paar zware abdijbieren. Alhoewel over dat bruin kan gediscussiëerd worden, de kleur hangt veelal af van het spijsverteringstelsel van elkeen. Ik dwaal af.

De geruchtenmolen draait reeds op volle toeren bij de Amerikanen dat Hillary, en ik citeer uit het Nieuwsblad van vandaag, 18 juni 2008, dit voor de lezers die eventueel op een andere dag dan vandaag  mijn schrijfsels lezen omdat ze hun tijd verbeuzelen met minder interessante dingen dan mijn aaneengeregen letters te lezen: “Medewerkers van Hillary denken dat Bill Clinton de campagne van zijn vrouw meer kwaad dan goed gedaan heeft, onder meer door de zwarte kiezers tegen de haren in te strijken.”

Ik wist het! Dat astrant wijf heeft nog de moed niet om toe geven dat zijzelf verloren heeft, draait zoals een windhaan op een kerktoren en ze uitsluitend uit is op macht. Wat een walgelijk wezen. Haar psychotische glimlach is naar het schijnt verandert in een psychotische grimas met bijbehorende kwijlmond.

Was getekend

Tags:

8 Reacties to “Bill heeft de kaas opgegeten”

  1. micheleeuw Says:

    Bij die hypocrieten van Amerikanen moet je als presidentskandidaat nog ‘gelukkig’ getrouwd zijn of je kan het zeker schudden ! Nu ze dat zitje kan vergeten, hoeft ze ook niet meer te doen alsof. Je dacht toch niet dat zijn slippertje(s) vergeten waren, hé.

  2. pucinella Says:

    Nog liever een zwarte dan een vrouw als president?

  3. vandepotgerukte Says:

    Wat dacht U van een zwarte vrouw Pucinella? Trouwens ik wist niet dat deftige dames racistisch waren. Ah, en nog iets mijn president zal geen van beiden ooit worden. Aha, en nog iets. Wat dacht U van een competente president? Zwart, rood, geel, blauw, homoseksueel, lesbisch, biseksueel?

    Was getekend

  4. zeezicht Says:

    Dat was te denken dat er nu een scheiding volgt.
    Bij Bush net hetzelfde, zijn vrouw blijft tot hij president-af is.

  5. Kris Says:

    Tja, als ze al aan Obama gaat vragen om haar put te dempen…
    Niet te verwonderen dat Bill daar niet mee kan lachen.

  6. pucinella Says:

    Waar haalt u het dat deftige dames rascistisch zouden zijn, mijnheer Vandepotgerukte? Ik wil enkel zeggen dat de Amerikanen , die al geen schoolvoorbeeld zijn van rassengelijkeid, als ze moeten kiezen tussen twee kwalen voor de minste kwaal zullen gaan, de zwarte in dit geval. Ik bedoel eigenlijk dat vrouwen nog meer gediscrimineerd worden dan zwarten. Vooral als het om de macht gaat. Vrouwen die een machtpositie ambiëren krijgen nooit de sympathieke rol.
    En waarom zou zij niet competent zijn?
    Een zwarte vrouw, daar zit iets in. Dat is twee maal negatief en dat wordt dus positief.

  7. FrankiePebbles Says:

    Wel, ik ben blij dat ik nog één heel in de verte interessant ding heb mogen doen dus, vandaag. Zeer bedankt.

  8. Gerrit Says:

    Dank u voor deze uiterst boeiende kennersdiscussie. Ik heb mijn portie crap vandaag alweer gehad. Gegroet!

Geef een reactie

