kijkkastje

Vanavond. VPRO. 22u45. Nederland 2.

Was getekend

7 Reacties to “kijkkastje”

  1. FrankiePebbles Says:

    Daar komt u lekker ruim van tevoren mee, als ik zo vrij mag zijn. Al had ik dit gister al gezien, dan nog had ik iets moeten regelen om ernaar te kijken. Want ik ben een tv-loos persoon. Is er een herhaal op internet ergens?

  2. Aïda Says:

    Aha. Café De liefde. Ik bezoek die website bij tijd en wijle, op terecht gekomen via VPRO website.

    En nu vind ik jou daar toch wel terug zeker. Nooit gedacht.

  3. SveN Says:

    Mooi hoor!
    En tegelijk spannend voor mij als lezer: plots is de vandepotgerukte wel héél concreet.

  4. zeezicht Says:

    Het moest net lukken dat ik om 22h 45 op je blog aanklikte, dus heb ik de reportage gezien. Had wat vroeger reclame gemaakt, want er zijn zeker anderen die je ook hadden willen zien.
    Als ik heel eerlijk mag zijn… jij bent veel meer je vorige alter-ego. (ik dacht het wel)

  5. Aïda Says:

    Je mag je terecht een gelukkige mens noemen. Wat je ondanks je spitante stukjes toch dikwijls laat doorschemeren op je blog – gelukkig zijn en tevredenheid met je eigen leven – kwam even eerlijk over in het programma. Een perfect contente huisman in het paradijs.

    Al is je geweldig lieve en prachtige vrouw hier de steunende en dragende factor maar daar ben je je gelukkig heel goed van bewust.

    De beste reportage van het hele programma, maar ik was niet objectief waarschijnlijk.

    Ik had me alleen je berg wat groter voorgesteld.

  6. micheleeuw Says:

    Te laat ! Niet gezien. 😥
    Waar en wanneer kan ik het alsnog bekijken ?

  7. affodil Says:

    Alsnog gezien via het internet. En ja hoor: zo kan ik best geloven dat jullie hét grote lot uit de loterij gewonnen hebben. Dat je een groot deel van je lezers hier op het verkeerde been kon zetten met je alter ego, bewijst m.i. dat je best wel talent hebt.

Geef een reactie

