Trektocht

Ik verlaat mijn berg voor een week en ga andere bergen opzoeken. Ik hoop vanop de andere bergen zo nu en dan een teken van leven te kunnen geven. Nog 5 uren voor vertrek. Het is nu 00h10.

Was getekend

8 Reacties to “Trektocht”

  1. tijdtussendoor Says:

    Aftellen kan spannend zijn,
    geniet van je vakantie!

  2. micheleeuw Says:

    Veel plezier en kom veilig & gezond weer terug.

  3. Heidi Says:

    Het zal hier stil zijn zonder u… wij kijken uit naar spannende verhalen over uw trektocht!

  4. Deftige Dame Nel Says:

    Maar mijnheer vdp, u gaat dan zelf ook op vakantie?!
    Het gras zal heus niet groener zijn op die andere bergen.

  5. blanche Says:

    En wie zorgt nu voor de geiten tijdens die bergprospectie?

  6. tantieris Says:

    Altijd welkom in mijn dal. Tot gauw!

  7. vandepotgerukte Says:

    @Tijdtussendoor,
    Dat aftellen was geen enkel probleem, ik heb geslapen.

    @Micheleeuw,
    De wil is er, of dat ook lukt zal de toekomst uitwijzen. Bedankt.

    @Heidi,
    U ziet dat ik toch wat lawaai probeer te maken. Speciaal voor U allen spendeer ik euros om een teken van leven te geven.

    @Deftige Dame Nel,
    Ikzelf zou daar nooit aan beginnen. In een verleden ontmoette ik ooit een meisje die ik tot op heden zeer graag zie en zij reist wel graag. Aangezien ik geen egoïst ben reis ik dan ook maar.

    @Blanche,
    Daar vind ik altijd wel een ezel voor.

    @Tantieris,
    Bedankt voor de uitnodiging, maar ik moet natuurlijk wel weten waar uw dal zich situeert. Dezer dagen passeer ik err nogal wat.

    Was getekend

  8. Margo Says:

    Zeg meneer Vandepot, welke bergen en dalen ga je op en af? Of moeten we daarnaar raden?

Geef een reactie

