Multifunctioneel

Bedankt voor alle reacties op het vorige bericht. Tijd heb ik niet om erop te reageren want we beginnen meteen aan het tweede gedeelte van onze rondreis. Geen tijd te verliezen. Mijn multifunctioneel voertuig, voor diegenen die het nog niet weten, een Volkswagen Transporter TDI bouwjaar 2001, wordt in een mum van tijd omgebouwd tot een camper. Nu de bergen gekeurd en gezien zijn moet er ook nog een beetje zon en zee verkend worden, meerbepaald om hier en daar te gaan plonzen, duiken en snorkelen. Het is dus een vakantie voor elk wat wils. Gisterenavond zijn we aangekomen op mijn berg. Mijn geiten en ander gedierte dat hier ronddwaalt verkeren in goede gezondheid, dit voor de eventuele nieuwsgierige dierenliefhebbers. En vandaag daal ik meteen weer af naar onze volgende bestemming.

Het zal hier dus weer een weekje stil zijn. Na die week kan U alweer genieten van waarheden als koeien en mijn deskundige blik op het wereldgebeuren. Nog even volhouden dus.

Was getekend

5 Reacties to “Multifunctioneel”

  1. Aïda Says:

    Hopelijk krijgt u tegen dan Gianni nog van uw berg. Die zit daar goed me dunkt.

  2. micheleeuw Says:

    Hou het leuk en gezond !

  3. Deftige Dame Marie Says:

    Ik kan aan Gianni voorstellen een soort hotel te beginnen waar de geiten van bergbewoners met vakantie , tijdelijk kunnen worden ondergebracht. Plaats zat op de berg van Gianni.

  4. Heidi Says:

    Beste van de pot gedrukte, ik houd het niet meer vol…!!!

  5. vandepotgerukte Says:

    Laat het maar lopen Heidi.

    Was getekend

Geef een reactie

