Lachkrampjes

Mijn berg wordt weer bewoond, en dat is maar goed ook. Zo een beetje rondzwerven is allemaal leuk en fijn maar om dat te doen moet ik mij daar beneden in het openbaar leven gooien en dat is niet mijn meest geliefde bezigheid.

De tweede week van het vakantiegebeuren ging door op een camping. Tentje opgezet bij 36 graden, liters water gezopen, in den beginne althans, later ben ik overgegaan op alcoholhoudende dranken. Op zo’n camping krijg je eigenlijk continu krampen in de buik van het lachen. Dat begint al ’s ochtends als de mobilhome eigenaars de chemische uitschuifbare strontdoos uit hun poepsjieke voertuigen sleuren om daarmee fier over de camping te paraderen. “Kijk eens hoe gezond ik schijt!” kan men lezen in hun blik. Op vele campings zijn de verschillende faciliteiten centraal gelegen. Dus waar de heren hun drollen deponeerden was er ook een ruimte voorzien om de vieze bordjes en kopjes te wassen. Bij het wassen van mijn schotels kon ik dus volop genieten van het ledigen van het ter stoel gegane. Eerste lachkramp.

Was getekend

5 Reacties to “Lachkrampjes”

  1. zeezicht Says:

    Dat zijn de geneugten van het kamperen!

  2. Heidi Says:

    zo zo, Welkom terug! was dit het strontpraatje van de dag? 😉

  3. Annemie Says:

    Kamperen is niet aan mij besteed en ik ben bovendien een ‘echte’ huisduif geworden… Herkenbare situaties! 😉
    Maar OOST WEST, THUIS BEST!

  4. FrankiePebbles Says:

    ’t Is weer feest.

  5. vandepotgerukte Says:

    @Zeezicht,
    Zeg dat wel.

    @Heidi,
    Het is sterker dan mezelf.

    @Annemie,
    Tsja, de kids willen ook wat, dus kamperen.

    @FrankiePebbles,
    Ik vermoed dat U doelt op het feit dat U weer kan genieten van mijn pareltjes, dus vat ik deze commentaar op als een compliment. Dank U.

    Was getekend

Geef een reactie

