Stilte.

Ben ik nu alleen met mijn indruk dat blogland een dip meemaakt of hebben jullie ook dat gevoel? Stil, stil is het in blogland. Het is alsof iedereen reeds een najaarsdepressie onder de leden heeft. Er wordt weinig geschreven, weinig gelezen. Er wordt zelfs weinig gezeverd, en geef toe daar zijn jullie normaalgezien wel goed in, zelfs dat niet.

Was getekend

Tags:

11 Reacties to “Stilte.”

  1. cursief huigje Says:

    blogland is groot zulle … elk moment is er wel ergens ‘post’ … dus even de wereld verruimen én verder dan de buren kijken, kan soms leuke blogs doen ontdekken.
    ’t is maar een weetje:))

  2. Annemie Says:

    Neen, je bent helemaal niet alleen! Gans het weekend heb ik mij afgevraagd hoe dat komt… Het was hier voor de verandering wel mooi weer en het was zondag Open Monumentendag en dat zal wel veel volk naar buiten gelokt hebben! Niettemin, na mijn bewuste ‘zomerstop’ doe ik er alles aan om het op mijn blog een beetje interessant te maken en ik probeer zoveel mogelijk te reageren op interessante postings maar het gaat zo moeizaam… Het werkt ook andersom, ik krijg hier nog reacties van enkele trouwe lezers (waarvoor mijn oprechte dank) maar het is niet meer wat het was. Menck is er mee opgehouden, voor goed! Madame is met verlof en nog een enkeling die het wat rustiger aan doet etc…
    Er is wel sprake van een dip maar voor mij is een najaarsdepressie nog te vroeg 😉
    Die komt normaal gezien later (en hopelijk dit jaar helemaal niet!)
    En neem het mij niet kwalijk – ik ben geen ‘geboren zeveraar’ :))
    Je hebt toch al één reactie voor vandaag en het is graag gedaan want het ligt ook een beetje op mijn lever!
    Ik was al aan het nadenken over een andere naam voor mijn blog en zelfs een nieuw kleedje… Nog eventjes afwachten!
    Doe stille voort…

  3. sneeuwkoningin Says:

    hoe depressiever hoe meer ik blog nochtans!
    voila nieuwe lectuur erbij
    wat zeg je daar van?

  4. ivo victoria Says:

    en lap, op slag een niet te verwaarlozen hoeveelheid zever erbij. ge zijt bedankt.

  5. Aïda Says:

    Ik stel samen met u hetzelfde vast.

  6. zeezicht Says:

    Ik heb daar geen last van. Heb ik een idee of weet ik iets wat ik interessant vind, dan blog ik.
    Soms lees ik meer dan andere dagen, er zijn ook zoveel blogs en ik ontdek er steeds nieuwe.
    Je moet niet per se wìllen schrijven… laat het spontaan komen.

  7. singajo Says:

    Wat ik vooral een zielige constatering vind op mijn eigen blog, is dat de meest banale post over een mineure relatiecrisis, geschreven in een emotioneel wankele bui, mijn absolute toppost blijkt. De meeste mensen lezen blijkbaar vooral graag over dat soort miserie en blijven nadien terugkomen om te achterhalen of je ondertussen al gescheiden bent. Daardoor ontgaat de zin me een beetje. Ook al zitten er honderden andere verhalen in mijn hoofd, een blog is misschien toch niet het ideale forum.

  8. vandepotgerukte Says:

    @Allen,
    zie volgende post.

    Was getekend

  9. lies Says:

    heb er ook van. van de stilte.

  10. karen van staeyen Says:

    Ik ben volop bezig het Vlaamstalige bloglandschap te verkennen. Ben aangenaam verrast door zoveel poëzie en levensechte verslagen. Over de dip kan ik dus niet meepraten …ik kwam al heel veel fijne content tegen!

  11. zapnimf Says:

    Alles fluctueert. Niks nieuws onder de zon.

Geef een reactie

