Awel

Vandaag ben ik om zeven uur opgestaan, heb een liter koffie gezet en geschreven tot nu. Nu is 12u47. Een paar keer het toilet opzoeken was er ook bij. Dat weet U nu ook al weer.

Als ik mijn gedacht zeg over het bloggen dan krijg ik hier meteen reacties maar als het over een verlamde kneus gaat blijft het doodstil. Het kan verkeren.

Ik ga nog een beetje schrijven en dan koken. Deze namiddag schud ik nog wel iets uit mijn korte mouw, ja het is hier nog steeds goed weer.

Was getekend

Tags:

8 Reacties to “Awel”

  1. Deftige Dame Nel Says:

    Geen reacties voor die verlamde kneus?
    Ik zou mijn conclusies trekken en stilletjesaan euthanasie overwegen voor die Jef.

  2. vandepotgerukte Says:

    @Deftige Dame Nel,
    Dit gaat niet over Jef. Ik heb dit tafereel wel zien gebeuren. En het was de hoofdrolspeler die zichzelf zo omschreef.

    Was getekend

  3. Hannah Says:

    😀

  4. Hannah Says:

    De bulderlach was niet om Jef, maar voor de zweem van ironie.

  5. eponine002 Says:

    Waw! Het moet fijn zijn als je graag schrijft over het leven ne zo. PS hopelijk een geslaagd en knus etentje 😉

  6. Deftige Dame Marie Says:

    Bij jou lukt het dus blijkbaar niet, miserie verkopen.

  7. vandepotgerukte Says:

    @Hannah,
    Dat meende ik door te hebben.

    @Eponine002,
    Ik mag niet klagen. Het eten was lekker, dank U.

    Deftige Dame Marie,
    Ik kan dat niet goed verpakken blijkbaar, ik vermoed dat het te rechttoe rechtaan is. En het gaat natuurlijk niet over arme diertjes.

    Was getekend

  8. micheleeuw Says:

    Ja, wegens pc-problemen heb ik de laatste dagen niet kunnen komen lezen. Aangezien ik altijd de oudste eerst lees, heb ik wel een reactie gezet bij het vorige. En nu weer bij de deze. Op naar de volgende … 🙂

Geef een reactie

