De waarheid

Eerlijk duurt het langst?
Mijn kloten!

Was getekend

Tags:

11 Reacties to “De waarheid”

  1. Tantieris Says:

    Zo is het!

  2. singajo Says:

    En als ge geen kloten hebt?

  3. vandepotgerukte Says:

    @Tantieris.
    Tuurlijk!

    @Singajo,
    Nu hebt U mij wel bij mijn kloten. Hoe moet ik dit nu oplossen zonder platvloers te worden. Een poging:
    -Mijn geparfumeerde reet
    -Mijn niet ingedaalde eierstokken

    Was getekend

  4. Laleña Says:

    ’t es juste

  5. Strontopeenstokske-L'homme Says:

    @Singajo: Eigenlijk maakt het helemaal niet uit. Het blijven de kloten van vandepotgerukte. Dus als iemand zegt ‘eerlijk duurt het langst’ zeg je ‘zijn kloten’ of als je persoonlijk wil worden ‘vandepotgerukte zijn kloten’.

  6. FrankiePebbles Says:

    Kloten zijn in de grond van de zaak wel eerlijk. Het zijn kloten die net doen of ze geen kloten zijn (opdat ze juist nóg klotiger kunnen worden) die oneerlijk zijn.

  7. micheleeuw Says:

    Het duurt inderdaad het langst wanneer je eerlijk bent … om iets te verkrijgen.

  8. Margo Says:

    Oei.
    Heeft Maria ergens gelezen waarom Jef met zijne Jef speelt?

  9. zapnimf Says:

    Bwa, ik ben altijd eerlijk. Behalve als ik mijn windje op een ander kan steken.

  10. Axelle Says:

    Klinkt alsof u eerlijk bent geweest en van een koude kermis thuis kwam, Heer Gerukte.

  11. Annemie Says:

    Ik kan héél moeilijk liegen…

Geef een reactie

