Wie een put graaft

Aangezien de banken een aantal problemen blijken te hebben ben ik meer dan bereid om tegen een redelijke vergoeding U een schop en een stukje van mijn berg te verhuren teneinde uw geld in veiliger oorden te laten begraven. Weg van de grijpgrage gieren.

Was getekend

Tags:

8 Reacties to “Wie een put graaft”

  1. blanche Says:

    Bedankt voor het aanbod, maar het zal daar niet groeien. De grond is te droog.

  2. Annemie Says:

    Tegen dat ik de reis naar je berg betaald heb zou ik amper nog wat over hebben om te begraven… 😉

  3. singajo Says:

    wie een put graaft voor een ander is een werkmens! Ge gaat nog rijk worden.

  4. vandepotgerukte Says:

    @Blanche,
    Ik woon in de bergen niet in Sevilla. Mijn groeten groeien hier goed en de grond is mals. Procent geef ik niet trouwens, het ligt mijn inziens hier veiliger dan op de bank!

    @Annemie,
    Zover is het nu ook weer niet. Maar U krijgt van mij zeker een zelfgebakken boterham met hesp als U komt, geen probleem.

    @Singajo,
    Ik ben al rijk! Al heb ik niet veel centen, dus als dat er ook nog bijkomt ben ik rijk in het kwadraat. Wie doet mij dat na?

    Was getekend

  5. treiner Says:

    van daar de uitdrukking geld opbergen

  6. zapnimf Says:

    U bent te vriendelijk.

  7. Simonatoetje Says:

    Ze zeggen altijd al dat de berglucht gezond is. Maar nu zijn de bergen ook nog eens goed voor je financiele gezondheid…

    Liefs, Simone

  8. micheleeuw Says:

    Geen extra geld om te begraven wegens een lage ambtenaar … Het zal me worst wezen dat HUN geld weg is …

Geef een reactie

