Pieter de alkolieker

Bezopen en verlopen
Ging hij heen
Gans bescheten en snel vergeten
Door de andere bezopen proleten

Was getekend

Tags:

11 Reacties to “Pieter de alkolieker”

  1. Margo Says:

    Een scheet te veel gelaten zeker?

  2. FrankiePebbles Says:

    Het is een boeiend gedicht. Maar Pieter, nee, die ken ik niet. Of misschien ken ik hem toch wel, maar ben ik gewoon te bezopen.

  3. ivo victoria Says:

    Voila! Vergeet dat proza-gedoe, het lijkt me duidelijk dat u uw roeping gevonden hebt.

  4. Tantieris Says:

    Schol!

  5. vandepotgerukte Says:

    @Margo,
    Ja dit was zo’n plezante scheet maar totaal nutteloss en van het stinkende soort.

    @Frankie,
    Zijn we dat niet allemaal?

    @Ivo,
    Koppig als ik ben ga ik dit talent toch maar laten voor wat het is en de proza blijven mishandelen.

    @Tantieris,
    Ik tik mijn glas terug op het uwe.

    Was getekend

  6. micheleeuw Says:

    Kort maar hevig, zoals een scheet.

  7. Heidi Says:

    proost!

  8. jack of hearts Says:

    Misschien moet je sneldichter worden 🙂 Hoewel, als je hier uren over gedaan hebt, misschien bij nader inzien niet.

  9. Axelle Says:

    kort maar triest.

  10. vandepotgerukte Says:

    @Micheleeuw,
    Inderdaad.

    @Heidi,
    Van ’t zelfde

    @Jack,
    Dit heeft me 30 seconden gekost, en het is er aan te zien.

    @Axelle,
    Dat weet ik nu niet, of ik het triest vind of niet.

    Was getekend

  11. Jutski Says:

    Hm. Dat klinkt als iemand die ik kende. Maar hij was geen Pieter.

Geef een reactie

