Een zwarte in het witte huis!

“Een zwarte in het Witte huis.” Die krantenkop begint nu toch een mogelijkheid te worden in de nabije toekomst. Zou Obama die barak nu in het zwart verven? Puur uit baldadigheid zou ik dat wel overwegen in zijn plaats. En al dat zwart personeel met zo’n kanten voorschootje? Gouden handdruk dat ze het goed hebben en witte KKK-ers verplicht aan het werk zetten onder het mom van integratie op de arbeisdmarkt en jobcreeërende projecten. Alles wettelijk, geen speld tussen te krijgen.

Geef toe Zapnimf. Dit is toch een openingszin die kan tellen.

Was getekend

11 Reacties to “Een zwarte in het witte huis!”

  1. sneeuwkoningin Says:

    Lag het aan Paris Hilton was het een blonde in het roze huis.Ik ben er nog steeds niet uit wie het het beste zou doen…

  2. zeezicht Says:

    Mij zou het niet storen, een zwarte in het witte huis. Op voorwaarde dat hij bekwaam is.
    Waar ik wel een hekel aan heb is de manier waarop ze allemaal proberen elkaar in een slecht daglicht te plaatsen.
    Ze graven in elkaars verleden om maar iets te vinden.
    Zo heb ik nog steeds sympathie voor Bill Clinton, ondanks zijn slippertjes.(was dat niet tussen hem en zijn vrouw?)
    Ze moeten privé en werk gescheiden houden.

  3. micheleeuw Says:

    Ik denk niet hij zover zal gaan. Ik zou het toch niet doen : zoals je titel het zegt, klink het zeer goed !
    Dat van die KKK-ers is wel een zeer goed gedacht !

  4. FrankiePebbles Says:

    Komen m’n tapdansschoenen en Mr. Bojanglesbroek toch nog eens van pas.

  5. francky Says:

    Ik vraag me af of het eigenlijk iets uitmaakt wie er in het Witte Huis zal intrekken. Zowel de binnenlandse of buitenlandse politiek van Amerika zit ferm in de slop en een straffe meneer of mevrouw die daar iets aan zal kunnen doen.

  6. breeg Says:

    Zou wel eens leuk zijn, als die zwarte dat gaat doen… dan heb je binnen 4 jaar weer een straffe opener : “een witte in het Zwarte Huis”.
    Trouwens (als ‘wraak’ voor het stalken), you have been tagged… de regels staan bij mij.
    Ik ben eens benieuwd of je ook met zo’n idiote spelletjes meedoet 🙂

  7. jack of hearts Says:

    De partij met de witte kandidaat heeft het land financieel dusdanig naar z’n mallemoer dat elke kandidaat van de andere partij wint, zelfs een volslagen idioot, een gevaarlijke gek of een zwarte.

  8. jan Says:

    Kanten voorschootjes hebben wel iets heel kolonialistisch. Hopelijk laat Obama zich daar niet mee in.

  9. Annemiek Says:

    De kleur van de nieuwe president maakt me niets uit.
    Toch heb ik bij politiek altijd het gevoel dat het niet uit maakt of je door de hond of de kat gebeten wordt.

  10. Margo Says:

    ’t Is een circus gelijk een ander, de clown is altijd de populairste.

  11. Axelle Says:

    Nee, ik geloof niet dat hij het haalt daar zijn die amerikanen vel te conservatief voor.
    Maar die kop kan tellen, zeker!

Geef een reactie

