Luxe in barre tijden

’t is zondag en ik ben gelukkig.
Als dat geen luxe is.

Was getekend

12 Reacties to “Luxe in barre tijden”

  1. Margo Says:

    Snob!

  2. tijdtussendoor Says:

    Ik doe mee ๐Ÿ™‚

  3. eponine002 Says:

    laten we meer genieten van een zondag! ik probeer dat ook ๐Ÿ˜‰

  4. francky Says:

    met mijn dochter naar de bioscoop geweest. Voor haar was dat genieten en haar zien genieten van de film was voor mij ook genieten.

    nog een goeie zondagavond.

  5. Tantieris Says:

    Dat is een recht … ๐Ÿ™‚

  6. Annemie Says:

    Ik hoor graag mensen zeggen dat ze gelukkig zijn! ๐Ÿ˜‰
    En ik heb dat gevoel ook meest ’s zondags…

  7. den moat Says:

    Yo moat nog nie vele thuis geweest, 7 doagen sins dak were ben van reize.

    kei een boekske geleze.
    The last lecture van Randy Pausch, ge moet het moar ne kier op yputube intikken,
    tes de moeite veur der ne kier 2 uurkes veur uit te trekke,

    Allez da vinde kik toch.
    Het boek stelt “literair” niks veure moar ge moet den volledige context ne kier bezien, tsal eu wel duidlijk worde als ge uuk die interviews bekijkt.

    Allez how tot uurs
    complemente an uw bende.

    ke leze nog alle doage uw blog en kei op het punt gestoan veur der ne kier nen commentoar op te zetten moar ke voelde het opkomen en tging were van een poar bladzijdekes zijn dus eiket moar zuu geloate.
    ke ben blijve zitte en tes over gegoan, als ge voelt da ge goeste eit om te wirke moe ge da uuk doen, blijve zitte, die goeste goat toens over.

  8. Hannah Says:

    Zalig! Meer moet dat niet zijn.

    @ den moat: heb zijn boek ook gelezen. Positief ingestelde mens, die RP.

  9. vandepotgerukte Says:

    Yo Moatje,
    kben Content dadde were ne kier bove woater gekome zijt. K’zal ne kier kijke noar diene mens. Seg, zijde gij in Belgiรซ rond tnieuwjoar?

    @Allen,

    Bedankt voor de positieve reacties.

    Was getekend

  10. den moat Says:

    yo moat, normoal bennek nie thuis mee kerstdag en niewjoar, kmoe wirke.
    moar doar kan veranderinge in kome en toens zoek veur nieuwjoar wel in gent kunne zijn.
    kzalt eu loatre wete

  11. zeezicht Says:

    Awel als ik den moat moet lezen, word ik daar zo moe van. Dat is extra nadenken om die woorden te vertalen naar verstaanbaar.

  12. micheleeuw Says:

    Blij voor jou !

Geef een reactie

