Ongekende hoogtes

Ware het niet voor mijn kinderen en mijn deerne, ik kroop nog veel hoger op mijn berg.

Was getekend

6 Reacties to “Ongekende hoogtes”

  1. Deftige Dame Marie Says:

    La transhumance noemen ze dat bij ons, als de man en zijn geiten het hogerop gaan zoeken.
    Maar Jef in die ijle lucht, ik weet niet of dat bevorderlijk is voor het vinden van zijn doel.

  2. Duvel Says:

    waarom?

  3. Annemie Says:

    Ik veronderstel dat het niet is om dichter bij God te zijn!

  4. vandepotgerukte Says:

    @Deftige Dame Marie,
    Hoe ijler de lucht hoe meer halucinaties. Goedkoop stoned worden.

    @Duvel,
    Omdat sommige mensen soms verschrikkelijk op mijn kloten kunnen werken. En gisteren heb ik eventjes mijn geduld, rust en kalmte in de koelkast gezet, mijn woede en furie in de microgolfoven ontdooid en die losgelaten op een paar individuen. Bij het thuiskomen alles terug in de diepvries geplaatst. maar niet snel genoeg om deze frase niet op mijn blog te pleuren.

    @Annemie,
    Ha. Neen Annemie daar hebt U volmondig gelijk in. Het is meer om verder weg te zijn van dingen en mensen dan dichterbij iets of iemand te zijn.

    Was getekend

  5. micheleeuw Says:

    Willen ze niet mee hogerop ?

  6. Annemiek Says:

    Af en toe heb ik behoefte aan een hutje op de hei, want die berg kom ik niet op 🙂

Geef een reactie

