Awel!

Geef mij een onderwerp en U krijgt een kladje geschreven door mij. Zomaar voor de lol.

Was getekend

15 Reacties to “Awel!”

  1. treiner Says:

    treinen

  2. breeg Says:

    Graag een kladje rond “het sexleven van het Lieveheersbeestje”. Zo kan ik me al mentaal voorbereiden op het re├»ncarneren ­čÖé

  3. blanche Says:

    En dan de rekening krijgen zeker? Ik heb de kleine lettertjes rechts van je blog wel gelezen hoor! Hier een opdracht geven kan ge├»nterpreteerd worden als:”de pot inhuren”

  4. micheleeuw Says:

    Ik zou niet graag beschuldigd worden van plagiaat en ook iedereen zou direct zien dat het niet van mijn hand is, want ik schrijf niet zo goed als jij.

  5. Hannah Says:

    Schrijf een reclameboodschap voor een (bestaand) wasmiddel (het merk mag u kiezen, maar mijn voorkeur gaat uit naar Dash) dat ook vrouwen die niet verstandelijk gehandicapt zijn overtuigt.

  6. vandepotgerukte Says:

    @Treiner, Breeg en Hannah,
    Ik denk nog na.

    @Blanche,
    Er staat duidelijk bij “voor de lol” maar giften zijn altijd welkom.

    @Micheleeuw,
    U geeft mij een idee en ik schrijf, dus van plagiaat is dan geen sprake.

    Was getekend

  7. FrankiePebbles Says:

    Een leuk initiatief. Kunt u dan het godsbewijs even snel neerkrabbelen waarnaar al eeuwen wordt gezocht? Dan kan ik filosofisch gezien weer effetjes vooruit. Alvast bedankt he.

  8. Debby Says:

    Het belang van paneermeel in de leefwereld van de hedendaagse carri├Ęrevrouw. Met dank!

  9. FrankiePebbles Says:

    Een leuk initiatief. Kunt u dan het godsbewijs even snel neerkrabbelen waarnaar al eeuwen wordt gezocht? Dan kan ik filosofisch gezien weer effetjes vooruit. Alvast bedankt he.

  10. blanche Says:

    Ja, als je een clown inhuurt voor een feest is dat ook voor de lol maar je moet hem toch betalen. Je bedoelt dus dat het gratis is. Doe dan maar “Geiten in Trafalgar”

  11. vandepotgerukte Says:

    @FrankiePebbles,
    Als agnost kan ik dat niet. Anosten zeggen niet pertinent nee maar zeggen ook niet ja bij gebrek aan bewijs.

    @Debby,
    Deze vind ik wel een uitdaging, U bent in de running.

    @Blanche,
    Dat doe ik toch regelmatig?

    Was getekend

  12. Aïda Says:

    Ik zou hier veel willen zeggen maar ik word altijd verkeerd begrepen. Dat ligt echter geheel aan mijzelf, ik bezit de gave niet om met woorden weer te geven wie ik werkelijk ben en hoe ik precies in elkaar zit.

    U lukt dat blijkbaar beter. Benieuwd naar het paneermeel en de carri├Ęrevrouwen.

  13. Deftige Dame Marie Says:

    Maar Aïda toch!
    Huur gewoon Van De Pot in om je stukjes te schrijven!
    En verkeerd begrepen worden, dat ligt niet altijd aan de schrijver, vaak is de lezer een slechte verstaander.

  14. jack of hearts Says:

    Aha, dus dat zinnetje van Debby was de basis voor het paneermeelverhaal. Proficiat, knap gedaan.

    Het moment dat een toegewijd dienaar der wet zich op haar nijverst aan u openbaarde.

  15. Op zoek naar aandacht « De Treiner’s Weblog Says:

    […] stond op de blog van vandepotgerukt. Op zoek naar een beetje aandacht antwoorde ik weinig origineel : Treinen. Vandaag waait er een […]

Geef een reactie

