Help, mijn vrouw is een hoer!

Deze titel kwam zomaar mijn hersenen binnengewaaid toen ik vijf minuten geleden de eerste lichtstralen tussen de bergen zag gloren. Deze ochtend moet ik namelijk een aantal klusjes klaren alhier. Een waterbak moet gerepareerd worden zodat de geiten zich kunnen laven en onze generator sputtert nu en dan tegen dus die heeft ook een beurt nodig.

“Een beurt nodig en klussen?” dacht ik “Er bestaat een programma voor hopeloos onhandige klussers, “Help mijn man is een klusser!” waarom bestaat er dan geen programma voor hopeloos onhandige vrouwen in bed?” peinsde ik verder.

“Dat zou wat zijn! Een televisieploeg die uw stulp komt binnenvallen met een drietal blonde stoten en die luid verkondigt: “Meneer, wij gaan U een handje helpen, want na het bekijken van de beelden hoe U uw vrouw er bij ligt bij het liefdesspel is het inderdaad een ramp.”

Die drie blonde stoten zijn in geval dat U geen vriendinnen hebt die kan optrommelen om U een handje toe te steken. Meteen slaat uw brein op hol en denkt aan de mogelijke kandidates. “Rita van de bakker, dat ziet er mij wel een hete uit, Miele zijn vrouw die heeft wel een paar lekker memmen en loopt ganse dagen met haar kont te zwaaien, we komen er! Denkt U opgetogen.

Dan mag U gedurende een week allerlei standjes en technieken beoefenen met de deskundige hulp van een seksuologe, die zo nu en dan tussenspringt om enige correcties in de positie aan te brengen en raad geeft bij hoe de tong moet gedraaid worden als er een lid in de mond genomen wordt door één van de vrouwen.

Na een week staat U met uw geliefde in plaats van naar een mooi afgewerkt huis te kijken zoals in het programma “Help mijn man is een klusser.” Bij een advocaat op de stoep. Waarbij U uitroept: “Help mijn vrouw is nu echt een hoer, ze wil al het geleerde met Jan en alleman delen, van egoïsme kan ik haar in ieder geval niet beschuldigen maar ik wil wel een scheiding!”

Was getekend

Tags:

20 Reacties to “Help, mijn vrouw is een hoer!”

  1. micheleeuw Says:

    Schitterend ! Al denk ik niet dat VT4 het in prime-time zal (mogen) uitzenden.
    Doe nu maar verder met je werkjes en hou je niet meer bezig met zo’n onnozeligheden tot ze gedaan zijn zodat je deerne weer tevreden met haar kont kan staan draaien. 😉

  2. Annemie Says:

    Klim maar wat hoger op je berg in de zuivere lucht – adem diep in en laat je eens goed uitwaaien! Je fantasie slaat op hol en trouwens – dergelijke programma’s moeten al niet meer uitgevonden worden 🙂
    Er is al genoeg zever op de tv…

  3. Margo Says:

    Uw deerne zal dat hier graag lezen…waar zitte gij met uw gedachten VDPG?!

  4. vandepotgerukte Says:

    @Micheleeuw,
    Mijn deerne draait tot nu toe altijd tevreden met haar kont, onafhankelijk van de werkjes. Bedankt voor het compliment.

    @Annemie,
    Wat er staat is waar, dit kwam deze morgen zomaar in mijn kop op terwijl ik een sigaret stond te roken, en zoals ik al gezegd heb schrijven is als een scheetje laten, men houdt zoiets niet tegen.

    @Margo,
    Ik lees ettelijke malen de opmerking van vrouwen: “Mannen denken alleen maar aan seks.” Dus ik ben een man, daar zitten mijn gedachten! En als er één persoon is die alles van mij weet dan is het mijn deerne, dus daar zit alles wel snor.

  5. Duvel Says:

    Uw ochtend erectie heeft een slechte invloed op Uw schrijfvermogen beste kerel. U kent het citaat van Robin Williams: een man heeft hersenen en een penis maar niet genoeg bloed om beiden gelijktig behoorlijk te laten functioneren .Als ik je goed begrijp zou jij 1 week lang en onder deskundige leiding liggen vossen met 3 dames en dat resulteert in Uw uitroep “help mijn vrouw is nu ECHT een hoer” U insinueert dat ze het voordien ook al was. Hier klopt iets niet m.i. inclusief d emogelijkheid dat me wat ontgaan is , maar toch…

  6. Duvel Says:

    Euh, voor alle duidelijkheid. Gelieve mijn reactie niet persoonlijk te nemen, zeker niet t.a.v. van Uw vrouw.

  7. vandepotgerukte Says:

    Het is mijn fout niet dat Robin Williams dat niet kan, ik heb daar geen enkel probleem mee.
    U heeft het dus niet goed begrepen want het artikel is geschreven in de U vorm en niet in de ik vorm. Op mijn berg laat ik sowieso bijna niemand binnen dus zeker geen drie vrouwen, mocht ik drie pikken hebben zou daar nog over te praten vallen, gelukkig heb ik er maar één.

    Was getekend

  8. Duvel Says:

    -Het citaat is ook niet in de ik vorm geschreven en niemand maakt U een
    verwijt dat het Uw fout zou zijn. Bovendien heeft hij wel een punt en heb
    ik het citaat bewust niet in zijn geheel geschreven omdat God er ook in
    voorkwam . Het begint dan met: God heeft de man geschapen met …
    -Dat U er geen enkel probleem mee heeft . Dit schrijfsel getuigt van het
    tegendeel. Herleest U het maar door de ogen van uw mannelijkheid en U
    zal zien dat het niet het zo duidelijk is al U het in gedachte had.
    -Of het artikel in de U vorm of ik vorm geschreven staat maakt geen
    verschil . Het is niet echt duidelijk of U het over vrouwen of mannen heeft.

  9. vandepotgerukte Says:

    Dat God de mens heeft geschapen dat weet ik niet. Mischien heeft Allah dat wel gedaan, zonder medeweten van Robin Williams. Allah, is mij al verteld, zou veel verstandiger zijn dan God. Het zou zo allemaal maar eens kunnen.
    Dat IK ergens een probleem mee heb weet IK ook niet.
    Dat IK mijn vodjes schrijf en de verbeelding van de lezer aan het werk zet weet ik wel na het lezen van uw reacties.
    En mocht iets geschreven zijn in de U vorm of de ik vorm geen verschil uitmaken dan legde IK mijn pen neder en schreef niet meer want dan zou taal niets meer te betekenen hebben.
    Dat het U niet duidelijk is of het over mannen of vrouwen gaat na: “Meneer, wij gaan U een handje helpen, want na het bekijken van de beelden hoe U uw vrouw er bij ligt bij het liefdesspel is het inderdaad een ramp.” snap IK niet.
    IK vind het wel fantastisch dat U in mijn teksten zoveel details en insinuaties kan vinden. IK sta paf van mezelf. wat zeg IK, IK ben een genie!

    Voor alle duidelijkheid staat de U en de IK in hoofdletters, alhoewel dat geen verschil uitmaakt.

    Was getekend

  10. zeezicht Says:

    Duidelijk een geval voor Goedele Liekens!

  11. vandepotgerukte Says:

    @Zeezicht,
    Ja, zij zou daar wel meteen voor te vinden zijn nu ze zonder televisiewerk zit.

    Was getekend

  12. ploep Says:

    de kenner zecht het al Zee zicht

  13. jack of hearts Says:

    Neemt u ook aanmeldingen van kandidaten op?

  14. Annemiek Says:

    Volgens mij is er op de Nederlandse televisie een programma dat voldoet aan uw concept. Helaas wil de naam ervan mij even niet te binnen schieten. Er komen in ieder geval sexcoaches in voor. Een daarvan is deze mevrouw.
    http://www.seks-coach.nl/sekscoaching-cora.html

    Een spreekwoord zegt: Als de wijn is in de man is de wijsheid in de kan. Als de wijn is in de vrouw is het grootste bed te nauw.
    Maar uit praktische overwegingen is dit vooral in de avonduren van toepassing ;-).

    Hoe is het nu met de geiten?

  15. vandepotgerukte Says:

    @Jack,
    Ik bedenk die dingen, de uitvoering is voor de mensen van de montagehal.

    @Annemiek,
    Wel als die dame daar furore mee maakt waarom zou dit programma dan niet kunnen? Alhoewel ik het aan de ene kant hilarisch zou vinden en aan de andere kant vunzig en plat.
    Ik drink veel minder de laatste twe maanden, dus nu nog juist mijn vrouw aanzetten tot wijn drinken en we kunnen ganser dagen de matras laten zingen.
    Mijn geiten zijn tevreden, de waterbak is gefikst en als ze drinken kijken ze mij dankbaar aan. De dorstigen laven is tenslotte een goed werk.

    Was getekend

  16. Duvel Says:

    Aan het genie.
    Het is net de zin die U citeert die langs alle kanten wringt.
    Maar U merkt het niet.
    Ben ik de enige die dit opmerkt, dan ken ik mezelf ook een beetje
    genialiteit toe.

  17. vandepotgerukte Says:

    @Duvel,
    U staat op eenzame hoogtes. Zelfs vanop mijn berg kan ik nog niet aan uw analytisch vermogen tippen.

    Was getekend

  18. Duvel Says:

    Al mocht Uw berg de Mount Everest zijn, Uw berg heeft er niets mee te maken. Of nog maar is een citaat “De dwerg wordt niet groter door op een berg te staan.”
    “Meneer, wij gaan U een handje helpen, want na het bekijken van de beelden hoe U uw vrouw er bij ligt bij het liefdesspel is het inderdaad een ramp.” .

    Zou het kunnen dat er eigenlijk moest staan …. hoe U EN uw vrouw er bij LIGGEN… of ….hoe Uw vrouw er bij ligt…. of was het ….hoe U er bij ligt…..

    Help me aub

  19. Deftige Dame Marie Says:

    Misschien moet er staan: Hoe U uw vrouw er bij legt.

    Ik zou mijn teksten toch maar niet laten verbeteren door iemand die IS i.p.v. EENS schrijft.

  20. vandepotgerukte Says:

    @Duvel,
    Ik heb een fout gemaakt! En U hebt ze gevonden, Houzee, nu bent U voorwaar tevree! Bedankt voor het eindredacteren.

    @Deftige Dame Marie,
    Ja dat had ik ook al gezien, maar iedereen maakt al eens een foutje, kijk maar eens naar mijn U teveel in mijn tekst.

    Was getekend

Geef een reactie

