Waspoederreclame voor de niet verstandelijk gehandicapte vrouw

Deze opdracht kreeg ik van Hannah en de titel op zichzelf is leuk maar als ik over het gevraagde nadenk valt er eigenlijk niets over te vertellen.

Dus niet verstandelijke gehandicapte vrouwen: Dash, Dreft, Lessive, omo wassen uw kleren en niets meer. De rest van het assortiment argumenten die U moeten overhalen om nu net dit product te kopen zijn van nul en generlei waarde. Maar dat wist mijn grootmoeder reeds, mijn overgrootmoeder niet. Niet dat zij verstandelijk gehandicapt was, verre van, maar toen bestond het wasspoeder nog niet.

Was getekend

Tags:

15 Reacties to “Waspoederreclame voor de niet verstandelijk gehandicapte vrouw”

  1. hoow Says:

    en het milieuvriendelijke waspoeder dan?

  2. Annemiek Says:

    Het niveau en de toonzetting van de doorsnee reclamespot is inderdaad alsof de doelgroep verstandelijk gehandicapte vrouwen betreft. Ergerlijk.

  3. Annemie Says:

    @annemiek
    Ik ben het helemaal met je eens!

  4. Margo Says:

    Toen ik klein was stond er in de badkamer bij ons thuis altijd een doos waspoeder van ’t zelfde merk naast de wasmachine. Telkens als ik op 2C zat las ik dat ene zinnetje op die doos. Zodanig dikwijls dat ik het nog steeds vanbuiten ken: “…la poedre a lessivee universel kie adoesie l’oo poer toet lessiveuse moderne moes controllee”.
    Iemand?

  5. vandepotgerukte Says:

    @Hoow,
    Ik sta altijd een beetje huiverachtig tegenover zogenaamde “Groene producten”. Het idee is werelds daar niet van, maar gelooft U het ook?

    @Annemiek,
    Dus ben ik geslaagd in de opdracht van Hannah.

    @Margo,
    Dash?

    Was getekend

  6. micheleeuw Says:

    Ik heb nog geen leuke, slimme reklame voor waspoeder gezien. đŸ˜¦
    Misschien een uitdaging voor aspirant-reklame mensen ?

  7. SveN Says:

    (er staat een foutje in een uw titel!)

  8. SveN Says:

    (en mijn reactie ook)

  9. SveN Says:

    (en dus nog eens want het moest zijn ‘in mijn reactie’… begin ik toch dyslectisch te worden…?)

  10. vandepotgerukte Says:

    @Micheleeuw,
    Dat zou waarlijk een gebeurtenis zijn.

    @Sven,
    Bedankt. Ik heb het bijgevijld. U wordt niet dyslectisch. U vertoefde heel veel in donkere zalen de laatste dagen waardoor Uw ogen eventjes moeten wennen aan licht. Het gaat de goede weg op want U had mijn fout gezien.

    Was getekend

  11. zeezicht Says:

    En wasspoeder ziet niemand?
    Ons moeder gebruikte vroeger Persil en dat prikte in je neus wanneer je er aan rook.

  12. vandepotgerukte Says:

    @Zeezicht,
    Waarom snoof U aan de waspoeder? Dat had ik van U niet verwacht. Alhoewel met al die schrijffouten in dit korte schrijfseltje het wel lijkt alsof ik een ganse trommel opgesnoven heb. Ik laat ze staan opdat uw reactie haar zin behoud.

    @Sven,
    En nu niet beginnen protesteren omdat ik gehandidcapte wel verbeterd heb naar gehandicapte. Die fout was net ietsje te prominent aanwezig om ze te laten staan.

    Was getekend

  13. Blanche Says:

    Was spoeder is nog niet zo gek in een waspoederreclame. Spoed spoeder spoedst….. moet kunnen.

  14. Hannah Says:

    Toch bedankt om een postje te wijden aan mijn verschrikkelijke suggestie.

  15. Margo Says:

    Dash? Totaal geen idee, meneer Vandepot. Wreed interessant is dat in feite ook niet, dat was toen en toen is gepasseerd, zover ik weet.
    ’t Was het enige wat ik over waspoeder te vertellen had. Had ook “gelezen” kunnen schrijven maar dan had u dit fantastishe weetje gemist.

Geef een reactie

