Nog eentje om het af te leren

Zit ik met mijn zoon bij de Chinees kip te eten. Hij is veertien en ik begin te vrezen dat ook hij reeds besmet is met het VDPG-virus. De vriendelijke Chinese ober vraagt hoe de kip is. Waarop mijn zoon de man aankijkt met lijzige blik, eventjes met zijn vork in het gevogelte prikt en antwoord: “Morsdood.”

Was getekend

Tags:

10 Reacties to “Nog eentje om het af te leren”

  1. Nagolore Says:

    Knap, enne…’bij-tijd-tussendoor’,…inderdaad, hou je niet in…,

  2. micheleeuw Says:

    Schitterend ! 😆
    Encore ! Bis ! Meer !

  3. Goentah Says:

    Hij heeft humor 🙂

  4. adelheid Says:

    Natuurlijk heeft hij dat met de paplepel meegekregen, maar je moet het toch maar in je hebben, om dit op een coole manier te brengen!

  5. zeezicht Says:

    Oh so coooool!

  6. FrankiePebbles Says:

    ‘en ik begin te vrezen dat ook hij reeds besmet is’

    Waarom nog vrezen als het evident de realiteit is?

  7. Annemiek Says:

    Geweldige opmerking.

    Wij gingen ooit met onze dochter (toen 4) naar de chinees. We kwamen binnen en achter de balie stond een vriendelijk glimlachend mannetje.
    Ha Chinees sprak ons kind want zij dacht: dat is ‘m, Dé Chinees 😉

  8. breeg Says:

    Volgens mij is het geen VDPG-virus, dat is gewoon erfelijk 😉
    Schitterend trouwens, die reactie 😀

  9. annava Says:

    Zalig, schitterend en vooral zeer gevat. Zoals zijn vader zeker?

  10. Margo Says:

    Dat kan zo in de scheurkalender! Cool!

Geef een reactie

