Kuchje

Zegt mijn liefste gisteren bij wijze van grap tegen mij na een zware hoestbui: “Schat, je hoest veel de laatste tijd, je lijkt wel aids te hebben.” Waarop ik replikeer: “Ik beloof je dat ik bij mijn volgende prostitutiebezoek een condoom zal dragen.”

Wij kunnen tegen een stoot. Ik vooral tegen knappe stoten.

Was getekend

Tags:

Eén reactie to “Kuchje”

  1. Patrick Says:

    Een Russische gefrequenteerd? TBC waarschijnlijk……….schijnt resistent te zijn aan antibiotica. 🙂

Geef een reactie

