À Volonté

Heden ben ik ziek. Het kuchje is geëvolueerd naar een heuse verkoudheid. Het menu bestaat uit snot à volonté besprenkeld met een dikke saus hoest. Een verhoogde temperatuur als dessert ontbreekt niet.

U ziet dat ik U allen meer dan graag zie, want alleen om U dit te laten geworden heb ik kreunend mijn bedstee verlaten en ben tot aan het klavier van mijn computer gekropen. Nu U mijn gezondheidsrapport mogen inzien heeft ben ik gerustgesteld en kruip terug richting mijn alkoof.

Was getekend

Tags:

10 Reacties to “À Volonté”

  1. tijdtussendoor Says:

    Geen zon daar op de berg?
    Verzorg je of…
    laat je verzorgen, nog beter.
    En thee veel thee 🙂

  2. Annemie Says:

    Rusten en drinken ‘à volonté’… 😉
    Ik wens je een spoedig herstel!

  3. Annemie Says:

    Euh, met drinken bedoel ik wel water of thee of warm citroenwater hé! 🙂

  4. micheleeuw Says:

    Laat je goed verzorgen en word vlug beter !

  5. losseflodder Says:

    Of een glaasje glühwein?

  6. Deftige Dame Marie Says:

    Zullen we een spoedigherstelfruitmand laten afleveren op die berg of wachten we af welke vandepotgerukte theorieën hij daar allemaal op zijn ziekbed heeft liggen bedenken?

  7. zeezicht Says:

    Een goeie grog zal meer bij jou passen dan thee, denk ik.
    Hoe zijn die microben op die berg geraakt?

  8. singajo Says:

    Dus toch aids!?
    wondermiddel: kook water met kleine stukjes gember en een stevige lepel kurkuma, pers er anderhalve citroen in uit en voeg er nog wat honing aan toe. heerlijk en het helpt. echt.
    veel beterschap.

  9. vandepotgerukte Says:

    @Tijdtussendoor,
    Zon wel, maar koud. Het is hier niet altijd 30 graden.

    @Annemie,
    Uw tweede reactie laat ik voor wat ze is. Ik volg de raad van uw eerste reactie.

    @Micheleeuw,
    Bedankt.

    @Losseflodder,
    Ik denk erover na.

    @Deftige Dame Marie,
    Ik denk dat U meer plezier zal beleven aan mijn theorieën, toch bedankt voor het aanbod. Ik krijg er zowaar tranen van in de ogen. Die kunnen natuurlijk ook van de Fischerman’s Friend zijn.

    @Zeezicht,
    Ik heb alle voorgaande bloggers hun raad opgevolgd en begin zat te worden, nu nog een grog en ik begin te zingen.

    @Singajo,
    Kurkuma wordt ook gebruikt tegen Alzheimer of Parkinson, dus dat ga ik zeker uittesten. Bedankt.

    Was getekend

  10. Annemiek Says:

    Beterschap. Lekker in je bedje kruipen, grog nuttigen. Komt helemaal goed.

Geef een reactie

