Drang

Drang. De drang om iets te doen dat is het ganse peren stoven. Luisteren is ook belangrijk, zeer belangrijk, evenals zaken in acht nemen.

Maar als het er op aankomt doe ik toch altijd mijn zin. Mij laten leiden door anderen zou verraad zijn aan mezelf, en mezelf verraden, dat zou niet mooi zijn van mezelf tegenover mezelf. Dan zou ik niet kunnen slapen, en niet slapen zou niet mooi zijn van mezelf tegenover mijn lichaam, dan zou ik niet meer helder kunnen denken door slaapgebrek. Mezelf niet toelaten helder te denken zou niet mooi zijn tegenover mezelf, want dan zou ik niet kunnen schrijven. Niet schrijven zou niet mooi zijn tegenover mezelf, want dan zou ik een drang weerstaan, en die drang weerstaan zou leiden tot lijden. En ik laat mij niet leiden, of had ik dat reeds gezegd?

Wat heb ik een hoop besognes.

Was getekend

Tags:

9 Reacties to “Drang”

  1. adelheid Says:

    Die drang brengt bij jou toffe teksten voort!
    Vergeet wel je titel hierboven niet, en geef je poten af en toe wat andere peren in handen!
    Daar kan je dan weer over schrijven haha.

  2. Duvel Says:

    Jezelf voor de gek houden doe je ook uitstekend.
    Doe je ook wel eens iets voor anderen zonder daarbij eerst aan je zelf denken of ben je dat ook slecht voor jezelf ?

  3. blanche Says:

    En als je nu een drang voelt opkomen waaraan je niet kan weerstaan, dan zijn de gevolgen nog geeneens strafbaar. Maar je moet het wel kunnen bewijzen.

  4. annava Says:

    vermoeiend zeg zo in een cirkel lezen

  5. vandepotgerukte Says:

    @Adelheid,
    Bedankt, ik zal kijken wat er vandaag te bepotelen valt.

    @Duvel,
    Ik doe nooit iets voor anderen. Dat wilde je toch horen, niet?

    @Blanche,
    Tot nu toe heb ik het geluk dat mijn drang geen criminele is.

    @Annava,
    De tekst is vrij kort, want anders zou hij te lang zijn, zeg ik altijd.

    Was getekend

  6. Duvel Says:

    Nee dat wou ik niet horen, maar als U het zegt..

  7. micheleeuw Says:

    Drankje nog niet uitgewerkt ?

  8. zeezicht Says:

    Het enige wat nu in mij opkomt is … Amen!

  9. vandepotgerukte Says:

    @Duvel,
    Iemand die mij sul en dergelijke noemt in eerder verwijderde reacties en dan stelt dat ik mijzelf uitstekend voor de gek houd zonder ook maar te weten wie ik ben daar verwacht U toch niet van dat hij U nog serieus neemt? U wilde dit niet horen? Spijtig, had ik iets anders neergeklad wilde U het ongetwijfeld ook niet horen. Dus ga maar lekker door met reageren. Als het mij behaagt verschijnen ze hier, indien niet, tant pis. Maar zolang U niet onderbouwt reageert, verwacht dan van mij ook geen onderbouwde reactie. Of bent U uw rabiate reactie op mijn ban reeds vergeten?

    @Micheleeuw,
    Ik ben een soort Obelix, ik ben in de pot gevallen bij mijn geboorte.

    @Zeezicht,
    Bedankt voor het compliment.

    Was getekend

Geef een reactie

