U maakte van mij een junk!

Na al de goedbedoelde reacties op mijn vorig vodje is mijn gezondheidstoestand er niet op vooruitgegaan. Ik wilde niemand voortrekken en heb een grote kom genomen en alle door U geopperde ingrediënten samengevoegd. Het resultaat was een zeer exclusief drankje, zeker nadat ik het bij wijze van final touch kleurde met kukuma. U mag het van mij proberen doch aanraden doe ik niet.

Aangezien ik nu over de volledige vrijheid beschik om te schrijven wat ik wil, dankzij U, gooi ik alle remmen los. Ik zie fronsende wenkbrauwen: “Danzij ons?!” Inderdaad, het drankje heeft er voor gezorgd dat ik zo stoned ben als zeven Rastafarians op de jaarlijkse weedbemestingbeurs. Daarnet nog sprong ik uit het raam met de kreet: “Ik kan vliegen!” Gelukkig is mijn boerderij niet voorzien van meerdere verdiepingen en zijn de ramen niet hoger dan zestig centimeter, en laat ik nu net uit het raam springen waarachter de mestvaalt zich bevindt. Het was een zachte landing en ik bedankte de goden voor mijn verstopte neus. U ziet, zelfs bij het grootste ongeluk valt er altijd wel een positieve noot te noteren.  Bijna had U allen de eerste blogdood op Uw geweten.

Na het herlezen van het hierboven geschrevene, en het stoned zijn begint af te nemen -nu zijn het maar vier Rasatafarians meer- heb ik besloten op te houden. Mocht ik toch een plotse opstoot krijgen van sociale gevoelens en U nog deelgenoot willen maken van verdere avonturen die nog moeten beleefd worden vandaag zal ik ze voor U neerpennen. Nu ga ik nog een beetje van dat drankje uittesten. Het smaakt nergens naar, maar het lijkt verdomd wel een verslavende werking te hebben. U wordt bedankt!

Was getekend

Tags:

6 Reacties to “U maakte van mij een junk!”

  1. Nagolore Says:

    Stoned? Inderdaad, ‘keigoed’ geschreven!
    Nog…nog…

  2. Margo Says:

    Als dat maar goed komt! ’t Was al erg met jou, nu zal ’t zeker vonken geven…tssss

  3. Annemie Says:

    De waanbeelden van een zieke medemens in de greep van ijlkoorts kunnen toch verdomd mooie logjes opleveren… 😉

  4. Leen Says:

    Ik denk dat jij een mens met humor bent!

  5. FrankiePebbles Says:

    U hebt hierboven wel een heel schitterend woord uitgebraakt. Blogdood.

  6. sannebarcelona Says:

    Klopt! Ik doe zelfs een jasje aan! Ik lees dat jij je sjaaltje vergeten bent met alle gevolgen van dien..

    Ik zeg: Salút!

Geef een reactie

