Aarzelend stapje

Het is hier stil op mijn berg vandaag. Ingetogen zit ik op mijn eentje, monkelend het goede nieuws te overdenken. Jef heeft een eerste aarzelende stap richting publicatie gemaakt. Het is nog een heel klein stapje, omzeggens niets, niets concreets. Een kleine stap voor Jef, een gigantische sprong voor Van De Pot Gerukt.

Was getekend

Tags:

12 Reacties to “Aarzelend stapje”

  1. micheleeuw Says:

    Ik duim voor Jef en voor jou !

  2. Axelle Says:

    Ach, stuur jef mijn richting uit!

  3. tantieris Says:

    The wave voor Jef … of voor de Van de Pot Gerukte! Hooray!

  4. pucinella Says:

    Alé, vooruit met de geit!

  5. tijdtussendoor Says:

    Kleine of grote sprongen… ze kunnen allemaal even belangrijk zijn!
    Ik heb het gedacht dat dit verhaal nog wel een staartje krijgt 🙂

  6. Patrick Says:

    Allez, ik hoop met je mee.

  7. zeezicht Says:

    Veel succes!

  8. Margo Says:

    Ge laat ons wel weten wanneer ge op de boekenbeurs zit te signeren zeker?

  9. adelheid Says:

    Trommels en bazuinen!
    Hang de vlaggen uit!
    Kortom, proficiat met deze ‘giant step’!!

  10. FrankiePebbles Says:

    Maakt u de sprong voorwaarts aub niet zo gigantisch dat u het beeld uitvliegt? Hartelijk dank.

  11. vandepotgerukte Says:

    @Allen,
    Bedankt voor de reacties. Maar vergeet niet dat het nog maar een klein stapje is.

    Was getekend

  12. zapnimf Says:

    Kijkeensaan! Succes.

Geef een reactie

