Vrijdag vis

Kop op. Het is vrijdag en uw wekelijkse arbeid zit er bijna op. Voor de gelovigen onder U, laat U de vis smaken bij het middag- of avondmaal. En ik heb gezien dat het gaat sneeuwen in België. Dus de files zullen nu richting Ardennen staan in plaats van richting kust.

Ik wens jullie allen een leuk, gezond, grappig weekend toe.

Was getekend

7 Reacties to “Vrijdag vis”

  1. Debby Says:

    Toch maar oppassen met die blogposts over visgerechten, vandepotgerukte!

  2. breeg Says:

    En ik dan? De wekelijkse arbeid zit er niet voor iedereen op… Maar geen nood, als iedereen maandag terug in de file naar het werk zit, dan lig ik uit te slapen.
    Geniet op je berg ook van het weekend!

  3. Margo Says:

    Amaaaai, zo goedgezind zeg. Zijn er beloftes gemaakt aan u of wa?
    Ook een goe weekend, met of zonder vis.

  4. Annemie Says:

    Vandaag was het hier een mager varkenslapje en de vis (zalm) houd ik voor morgen… De sneeuw? Ja, dat gaan we effenaan zien of voelen maar hier in Zuidwest-Vlaanderen zal het wel niet blijven liggen. Hoe het weekend eruit zal zien? Wel, zaterdagavond verplichte afspraak voor het St. Ceciliafeest van de fanfare waarvan mijn echtgenoot reeds meer dan 50 jaar trouw en actief lid is (trombonist) en indertijd ook dirigent was. Ik ben geen feestneus en zie er elk jaar weer tegenop om er naartoe te gaan maar al bij al valt het steeds goed mee. We blijven wel niet plakken… 😉
    Ik wens je ook van harte een ietsjes warmer en minder stormachtig weekend boven op je berg, want hier houd ik het stilletjes tot maandag!

  5. tijdtussendoor Says:

    Vansgelijke!

  6. losse flodder Says:

    Dat ‘aarzelend stapje’ heeft een positieve impact. Proficiat trouwens.
    Ook een prettig weekend op je berg of wolk.

  7. micheleeuw Says:

    Hier geen vis : lust ik niet ! Sneeuw is nu wel al gevallen maar het blijft (nog) niet liggen. Mis je de sneeuw soms niet, daar op je warme berg ?
    Inspiratievol weekend !

Geef een reactie

