Kindje kopen

Na al die heisa rond die Gentse baby loop ik mij nu af te vragen hoeveel keer dit gebeurt zonder dat er een haan naar kraait. Voor zover ik de kranten mag geloven is deze truuk alleen maar mislukt omdat moeder natuur besliste de weeën vroeger te laten beginnen. Het plan was dat de bevalling ergens in Rijssel zou gebeuren en dat zelfs de sociale verzekeringsdocumenten vervalst waren.

Eén ding vraag ik mij niet af en weet ik: Uwe kleine verkoopt ge niet!

Was getekend

Tags:

12 Reacties to “Kindje kopen”

  1. Annemie Says:

    Daarop zeg ik welgemeend ‘Amen’!

  2. sneeuwkoningin Says:

    als dat es waar zou zijn…Bij deze plaats ik mijn bestelling.Zouden ze maaltijdcheques aanvaarden?

  3. Drs. Johan Arendt Happolati Says:

    Heer Van De Pot,
    Zo is het maar net: Uwe kleine verkoopt ge niet!
    De Drs.

  4. Patrick Says:

    Uw vraag is terecht vrees ik

  5. treiner Says:

    later zullen we bekend staan als : ze waren nog primitief en verkochten hun kinderen

  6. Margo Says:

    Een kind is geen handelswaar, da’s waar.

  7. Flo Says:

    Ik kan er ook niet bij. Maar hoe diep zit een mens als hij zo iets doet? Misschien kan ik daar ook niet bij.

  8. breeg Says:

    Inderdaad, ik sluit me er ook bij aan, uwe kleine verkoopt geniet! Het strafste is dat ze die kleine nu toch eigenlijk feitelijk terug willen…

  9. amelie toussaint Says:

    mensen die hun kinderen willen verkopen,
    mogen geen kinderen opvoeden…

  10. micheleeuw Says:

    Ze willen die kleine nu terug nu ze ‘geld’ hebben ! Schandalig ! Geld van publiciteit of van onnozele mensen ? In elk geval : ze zouden het kind niet meer mogen terug zien !

  11. anna Says:

    Wreed he, dat vind ik er ook van. Misschien kunnen we ons helemaal niet inbeelden wat die mensen allemaal meemaken. Ik wil het me ook niet kunnen inbeelden. Helemaal niet zelfs. Ik vind het zot.

  12. zapnimf Says:

    Verkopen is erover, maar in tijden dat ze mij tot waanzin drijven, zijn de mijne voor efkes te huur!

Geef een reactie

