Rock and Roll Krapuul

Zo nuchter als een pasgeboren baby van een niet alkohol of heroïne gebruikende moeder ben ik, en toch voel ik mij stoned. Wat sommige mensen met mijn hersenen uitspoken daar heb ik het raden naar, maar er zijn van die wezens die mij zodanig kunnen raken dat ik er euforisch van wordt.

Deze ochtend stond ik op met Oscar Wilde en zijn quotes, wat een parels zitten daar tussen. Toen ben ik aanbeland bij Arno om uit te komen bij Herman Brood.

Dat Rock en Rollend krapuul mis ik vandaag de dag. Branie, ballen en klasse.

Was getekend

10 Reacties to “Rock and Roll Krapuul”

  1. David Manos Pefko Says:

    Wat vind u mooi van Oscar Wilde? En vooral: wat vind u vroeg in de morgen mooi van hem als ik vragen mag?

  2. Deftige Dame Marie Says:

    Arno zat gisteren bij Phara aan tafel en toen dacht ik: doe toch gewoon waar ge goed in zijt, rocken en rollen. Van branie, ballen en klasse heb ik niets gemerkt. Die ballen altijd te pas en te onpas, daar heb ik ook geen bal aan.

  3. breeg Says:

    Hier sluit ik me helemaal bij aan. Klasse is er misschien nog wel, maar toch te weinig branie en ballen hoor… Zeker als je gaat vergelijken met Arno en Brood.

  4. Flo Says:

    Ja, inderdaad, Arno was gisteren weer zijn volle zelve. Leeg dus. Vooral in zijn hoofd. Waarom ze die mens (tot nader order) er nog bijhalen is mij een raadsel. Ik sluit me aan bij DDM.

  5. deftigedamenel Says:

    Wees Oscar Wilde ons niet op het belang van de deftigheid in zijn ‘Importance of being Earnest’?

  6. vandepotgerukte Says:

    @David,
    Life is far too important a thing ever to talk seriously about.

    @Deftige Dame Marie,
    The only thing worse than being talked about is not being talked about.

    Breeg,
    I love acting. It is so much more real than life.

    @Flo,
    There are only two kinds of people who are really fascinating: people who know absolutely everything, and people who know absolutely nothing.

    @Deftige Dame Nel,
    I choose my friends for their good looks, my acquaintances for their good characters, and my enemies for their good intellects. A man cannot be too careful in the choice of his enemies.

    Oscar Rocks!

    Was getekend

  7. micheleeuw Says:

    Niet vreemd dat een rare snuiten houdt van een rare snuiter.

  8. micheleeuw Says:

    Die eerste snuiten moet natuurlijk ook een snuiter zijn. Sorry.

  9. FrankiePebbles Says:

    Wilde is scherper dan een scalpel. Oscar Wilde rules.

  10. zapnimf Says:

    Pasop! We hebben altijd Geert Hoste nog! 😉

Geef een reactie

