Ontsmetting

Houzee! Ik ben innerlijk ontsmet.

Was getekend

6 Reacties to “Ontsmetting”

  1. zeezicht Says:

    En ook de kater erbij?

  2. Margo Says:

    En wat zeggen je hersencelletjes ervan?

  3. Annemie Says:

    Dat is goed nieuws! Genoeg ontsmet om binnenkort naar België af te zakken en de Gentse binnenstad bij nacht in rep en roer te zetten? 😉

  4. micheleeuw Says:

    Is dat jouw manier om te zeggen dat je genezen bent ? Goed voor jou !

  5. vandepotgerukte Says:

    @Zeezicht,
    Het was meer een bizon.

    @Margo,
    Niet veel, ik spreek voor hen. Mochten zij spreken dan zou het hek helemaal van de dam zijn.

    @Annemie,
    In rep en roer niet, maar een paar nachtwandelingen zullen wel gemaakt worden. Vooral Kerstavond. Gans de stad voor mij alleen terwijl iedereen aan de obligate feestdis zit.

    @Micheleeuw,
    Ik ben weer helemaal het heertje dankzij mijn omgeving en nog een paar anderen die mij op mijn fouten gewezen hebben.

    Was getekend

  6. zapnimf Says:

    Javel brandt in de maag.

Geef een reactie

