Tussen pot en pint

Mocht U vanaf morgen tot volgende week vrijdag een verwonderde, verweesde van de pot gerukte creatuur opmerken in Gent groet hem dan. Hij bijt noch kwijlt. Het grootste risico dat U loopt is dat hij U een pint betaalt. Dus leden van de AA opgelet.

Was getekend

Tags:

9 Reacties to “Tussen pot en pint”

  1. breeg Says:

    Ik zal er niet rond lopen, maar drink er gerust ene op mijn kosten.
    Bij deze ook nog een goede reis gewenst.

  2. Annemie Says:

    Ik wens je een gezellige kroegentocht in de Gentse binnenstad! Met Kerstavond eet ik met echtgenoot ‘mosselen met friet’ , thuis en uiteraard zelf klaargemaakt!
    Later op de avond gaat echtgenoot dan naar de palliatieve eenheid in het Kortrijkse hospitaal als vrijwilliger ‘om de nacht te doen’ (wat hij twee keer per maand doet op woensdagnacht). Ikzelf zal me knus installeren in de zetel en zal ongetwijfeld op tv wel iets naar mijn gading vinden op de BBC of zo! 😉

  3. tijdtussendoor Says:

    Daar hou ik je aan…warme wensen voor de kerst!

  4. zeezicht Says:

    Ik zal je niet tegenkomen en jij mij ook niet. 😉

  5. zapnimf Says:

    Aan’t glazen huis?

  6. micheleeuw Says:

    Veel plezier in ons natte landje !

  7. Heidi Says:

    Juist! en wij zijn deze creatuur tegen het vege lijf gelopen in Leuven… maar hierover later meer…
    één ding is zeker; het was reuze gezellig!

  8. Flo Says:

    Hij ruift toch ook niet mag ik hopen 😉

  9. vandepotgerukte Says:

    Aan allen,

    Bedankt!
    Het glazen huis staat vandaag op het programma.

    @Heidi,
    Vege lijf!? Ik had nog wel speciaal een verse onderbroek aan en een halve bus axe onder mijn oksels gespoten.

    @Flo,
    Ruiven doe ik niet, ruften daarentegen wel.

    Was getekend

Geef een reactie

