Vreet en drank

De eerste frikadel is reeds verorbert en doorgespoeld met een witteke.

Was getekend

11 Reacties to “Vreet en drank”

  1. FrankiePebbles Says:

    Zelfs hier in NL waren de van de pot gerukte vibraties krachtig genoeg toegenomen om, ook zonder van frikadellen te lezen, reeds te kunnen constateren dat bergbewonende scribent dezes blogs in het Gentsche is gearriveerd.

  2. Tantieris Says:

    Enjoy!

  3. micheleeuw Says:

    Dat moet gesmaakt hebben ! Zwijg, ik heb er ook zin in maar dan met een Rodenbach. Santé !

  4. Emma Says:

    Hoe moet dat nou met je manuscript als je daar een beetje frikandellen gaat lopen eten??

  5. Margo Says:

    Laat je maar eens goed gaan jongen!

  6. francky Says:

    ik zou er ook wel een kunnen nuttigen maar met de dagen in het vooruitzicht hou ik mijn maag liever rustig. Vreten zullen we nog genoeg.

  7. Goentah Says:

    Toch zeker wel rauw hè!

  8. Annemie Says:

    Zo te zien in dat éne korte zinnetje werd die ‘verorberde frikadel’ met méér dan een witteke weggespoeld 😉
    Maar laat het niet aan je hart komen en geniet ervan!

  9. Flo Says:

    En nu hup naar een goeie vette friet van de frituur?
    Geniet van je verblijf!

  10. vandepotgerukte Says:

    Aan Allen,

    Bedankt voor het mij vele toegewenste plezier. De late reactie alhier ligt aan een iets te hoog alcoholverbruik. Vandaag ga ik eerst bloggen alvorens mij terug in de armen van Bacchus te werpen. U ziet, ik heb karakter.

    Was getekend

  11. urbain alpain Says:

    Als de frikandel verorberd is dan wordt het tijd voor een gebakken lookworst met tartaar. Door te spoelen met een bier van hoge gisting naar keuze. Tongs daarachter nog een sigaretje of vijf en ge wordt gegarandeerd in elk café vriendelijk doch dringend verzocht om het etablissement te verlaten vanwege een storende asem.

Geef een reactie

