Leuk, fijn maar genoeg

Morgen vertrek ik alweder. Het was leuk, het was fijn maar nu is het genoeg geweest. Ik wil naar mijn berg! Ik mis mijn vervelende snotters, mijn betweterige vrouw.

Mijn piepklein schrijfkamertje schreeuwt om aandacht. Mijn hol, zoals mijn deerne het placht te omschrijven krijgt morgennacht een dikke knuffel en mijn schrijfstokken een kus.

Oost west, thuis best.

Was getekend

12 Reacties to “Leuk, fijn maar genoeg”

  1. Annemiek Says:

    Goede reis naar huis.
    Vredige kerstdagen en een voorspoedig 2009

  2. Annemie Says:

    Ik wens je alvast een veilige terugreis en geef alles wat je dierbaar is maar een héle dikke knuffel! 😉

  3. Annemie Says:

    Uiteraard ‘alles & allen…

  4. tijdtussendoor Says:

    Verlangen naar huis…heerlijk, goeie vlucht!

  5. Margo Says:

    Tot vanop uwen berg straks!

  6. Heidi Says:

    Ik wens een je een safe trip en fijne thuiskomst! Ik benijd je een beetje dat je je dadelijk weer heerlijk kan terugtrekken op je berg…
    Ik kijk uit naar de tijd dat ik deze ruimte ook heb en me helemaal kan concentreren op “mijn ding”.
    E & ik willen je nogmaals bedanken voor de verrijkende, toffe avond!

  7. David Manos Pefko Says:

    Eigenlijk brengt juist u de kerstgedachte, dit is de kerst gedachte.

  8. de zeggenschap Says:

    Tot straks!

    Was getekend: Mozes.

  9. Blue Says:

    Schrijfstokken? Mooi woord.

  10. zeezicht Says:

    Ondertussen zit je al terug op je berg zeker?

  11. vandepotgerukte Says:

    @Allen,

    Ik ben terug in de onbewoonde wereld, en het is hier werelds. Goede Kerst aan allen die dat willen.

    Was getekend

  12. Annemie Says:

    Hartelijk dank voor de wensen 🙂

Geef een reactie

