Rust

Ik kwam toe, keek, en zag dat het goed was.

Was getekend

4 Reacties to “Rust”

  1. Annemie Says:

    Ik zag op internet dat Spanje serieus getroffen is door sneeuwstormen en andere abnormale weerfenomenen – alsook in Barcelona! Ik hoop ‘van harte’ dat je ondertussen veilig je ‘rustige haven/berg’ hebt bereikt! Geniet van het jaareinde…

  2. Stef Flater Says:

    Ski├źn in Spanje kan ook plezant zijn. Dat word daar ook gedaan want het wereldkampioenschap is daar ooit georganiseerd. Hoe dan ook: als je zag dat het goed was, zal het wel goed zijn zeker? ­čśë

  3. vandepotgerukte Says:

    @Annemie,
    Het heeft hier inderdaad gespookt. De kust is het grootste slachtoffer, ik heb hier op mijn berg, behalve een paar afgeknakte takken een paar vliegende dakpannen geen ernstige schade.

    @Stef,
    Dat was als ik mij niet vergis een paar jaar terug in Granada, dat is toch nog altijd duizend kilometer vanwaar ik woon. Hier in de Pyrenee├źn wordt er inderdaad lustig op losgeski├źd.

    Was getekend

  4. urbain alpain Says:

    U lijkt verdacht veel op God. Die mens had ook van die momenten.

Geef een reactie

