Publiek

U was een leuk lezerspubliek, houden zo in 2009.

Was getekend

10 Reacties to “Publiek”

  1. zapnimf Says:

    Eigenlijk wil je zeggen dat we niet mogen evolueren?

  2. tijdtussendoor Says:

    Warme wensen van hieruit…
    Ik wens je veel inspiratie voor een jaar vol geweldige schrijfsels!

  3. zeezicht Says:

    Je bent je testament toch niet aan ’t maken zeker?

  4. breeg Says:

    Het is naar mijn bescheiden mening vooral de schrijver die hier leuk is, het publiek leest alleen maar… 😉
    Hopelijk gaat de schrijver het ook zo houden in 2009, ik wens je alvast het allerbeste op die berg van je.

  5. flo Says:

    Veel gezelligheid op je berg! Een heel jaar lang. Minstens.

  6. Aïda Says:

    Een zucht van tevredenheid.

  7. Heidi Says:

    Applaus en bis!

  8. vandepotgerukte Says:

    @Allen,
    U mag evolueren zoveel U wilt, zolang U een leuk publiek blijft. Mijn testament maak ik nog niet op omdat er niets te verdelen valt.

    Bedankt voor de bloemen!

    Was getekend

  9. Margo Says:

    Doet gij maar voort gelijk dagge bezig zijt, dan zal uw trouw publiek geen reden hebben om ontrouw te worden. ’t Is waar hé?

  10. adelheid Says:

    Soms ben ik er vast van overtuigd dat ik gereageerd heb, en blijkt dat alleen in m’n hoofd geweest te zijn, blijkbaar was ik nog aan ’t kauwen op dat “en houden zo”. Nu, mijn bloemekes kent ge al van kleur en vorm, is het nuttig dat ik je er nog één (gemeend) toewerp? Vangen!

Geef een reactie

