Doorgebrachte dagen op deze aardkloot

Nu verschillende mensen meenden te moeten reageren op mijn leeftijd zal ik uit de doeken doen wanneer ik verjaar. Hoeveel jaar ik reeds op deze aardkloot doorbreng gaat U geen zak aan. Elf januari. Verplicht door moeder de vrouw en twee jengelende nazaten moet ik een stuk dieper de Pyreneeën in trekken en mij aldaar aan warmwaterbaden, modderbaden, sauna’s en meer activiteiten die mij niet interesseren onderwerpen.

Met de drogreden dat dit een verjaardagspresentje ter mijner ere is zal ik glimlachen. Groen weliswaar. Laat mij toch bij mijn schapen geiten. Een groter plezier kan U mij niet doen.

Was getekend

19 Reacties to “Doorgebrachte dagen op deze aardkloot”

  1. sneeuwkoningin Says:

    schapen,geiten en een frietkot toch?

  2. Heidi Says:

    De één verjaart, de ander gaat dood, en weer een ander wordt geboren…
    Toch van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Was het niet 60 dat je wordt? 😉

  3. Tantieris Says:

    Ik zing u een Heidi-tirolerliedje in dirnl-kleed. Een fijne verjaardag gewenst.

  4. flo Says:

    Wie weet voel je je wel herboren nadien.

  5. Emma Says:

    Als jij niet wil blijf maar thuis hoor, dan ga ik wel mee in jouw plaats. Doe ik wel voor je.

  6. Deftige Dame Marie Says:

    11 januari….. even rekenen….dan word je 41.
    Als het je nu nog niet gelukt is om de juiste hints voor cadeautjes te geven, zal het nooit meer lukken, vrees ik.
    Toch een gelukkige verjaardag.

  7. zapnimf Says:

    Alvast voor morgen : gefeliciteerd!

  8. treiner Says:

    tja je hebt dan ook al een leeftijd waarop je eerder moet gestraft worden als je verjaart

  9. tijdtussendoor Says:

    Laat u voor een keer toch eens in de watten leggen 😉
    Kan heerlijk zijn…ik spreek uit ervaring, gelukkige verjaardag!

  10. David Manos Pefko Says:

    Geachte meneer van de Pot gerukte,

    Zou u zo vriendelijk willen zijn de reactie die u op deze website:

    http://www.zinsueel.web-log.nl

    heeft geplaats onder mijn naam verwijderen?

    Ik wilde schrijven of u nou helemaal van de pot gerukt bent maar dat lijkt me niet zo netjes.

    mvg

    David Manos Pefko

  11. David Manos Pefko Says:

    Excuus, ik heb het verkeerd gezien. Ik neem alles terug. Vergeef mij. Prettige avond

  12. zeezicht Says:

    Weer een nieuw alter-ego?

  13. singajo Says:

    Proficiat! ook toeval: de koloniaal verjaart eveneens vandaag!

  14. micheleeuw Says:

    Van harte feliciteerd ! Al denk ik dat je ons bij de neus neemt door vandaag te kiezen. Maar verjaren doen we allemaal dus, ook als het niet vandaag, toch gefeliciteerd, wanneer het ook is.
    Probeer er toch van te genieten. Wie weet vind je het wel leuk ?

  15. Emma Says:

    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. FrankiePebbles Says:

    Weest verheugd en blij, zo werd gezegd.
    Eet en drinkt met smaak, geeft een kadootje,
    omdat het alom zo beruchte loodje
    tot op vandaag nog steeds niet is gelegd!

    Doe mij die aardbeien met slagroom maar. Glaasje champagne, nouhou, dat sla ik ook niet af. Proficiat!

  17. vandepotgerukte Says:

    @Allen,

    Bedankt voor de wensen. En voor de ongelovige Thomassen onder jullie, het was echt mijn verjaardag.

    @David,
    Ik snap niet wat je bedoelt, ik ben wel van de pot gerukt maar één die ethiek heeft. Mocht je een reactie zien met jouw naam die niet van jezelf komt verzeker ik je dat die niet van mij komt.

    @Singajo,
    Breng mijn wensen aan de collega verjaarder over.

    Was getekend

  18. David Manos Pefko Says:

    Meneer van de pot gerukte,

    Allereerst hoop ik dat u een hele fijne verjaring heeft gehad.

    Het was een foutje, op de website waar het om ging is het soms onduidelijk wie een stuk heeft gepost door de kleine ruimte tussen de berichten.

    Ik hoop niet dat ik u gekwetst heb.

    hartelijke groet,

    David

  19. vandepotgerukte Says:

    @David,
    Geen probleem, ik wist dat ik deze keer onschuldig was en aan je vorige reactie te zien had U het ook meteen door. Maak je geen zorgen,

    Was getekend

Geef een reactie

