Russische roulette

Twee kamers hadden we geboekt in het centrum van Andorra La Vella. Het hoofddorp van dit piepkleine landje ligt geprangd tussen twee bergwanden. Grote kamers, twee tweepersoonsbedden met alle laatste snufjes. De deuren konden geopend worden middels een soort bankkaart.
“Papa, waarom twee kamers? Deze kamers zijn enorm en we passen er allemaal in” Was de zeer weldoordachte en redelijke vraag van mijn veertienjarige zoon.
“Jongen, als ik met je moeder aan de slag ga heb ik geen pottenkijkers nodig, snap je?”
“Yep, dat snap ik, op school zoek ik ook altijd een hoek uit waar weinig passanten zijn.” antwoordde hij met een kennersblik reeds rondspiedend in welke hoek hij zou kunnen muilen met een hotelgaste van zijn leeftijd.
U begrijpt dat mijn zoon meteen alweder in mijn achting steeg. Die jongen gaat het maken, let op mijn woorden.
Als het zelfs mijn zoon zijn zaken niet zijn wat ik uitspook met zijn moeder snapt U wel dat het U nog veel minder aangaat.
Na het betrekken van de kamers was het eerste obligate uitstapje richting dak van het hotel. Een glazen koepel overdekt aldaar het zwembad met bijbehorende yacuzzi, sauna, Turks bad en fitnesscentrum. U ziet van hier dat ik mij in het zweet ga racen op een statische fiets, niets van, de yacuzzi in met drie knappe Russische wijven en laat de kinderen en mijn deerne maar lekker in die sauna stoven.
Na wat beengevrij onder het water wou één van die Russische wijven ook nog handjewrijven. Dat kon ik niet maken, iedere seconde kon mijn deerne mij betrappen, dus toonde ik met spijt in het hart mijn trouwring die ik ten allen tijde met veel liefde aan mijn lichaam bevestig. De Russiche maakte een gebaar dat dat toch geen probleem mocht wezen. Waarop ik een bekend armgebaar maakte dat ze de pot op kon. Dat was ook weer opgelost.

Wordt vervolgd en was getekend

8 Reacties to “Russische roulette”

  1. zapnimf Says:

    Ik probeer mij nu het universeel gebaar voor te stellen voor : ‘Dat is toch geen probleem?’ (Hoe gaat dat dan?)

  2. deftigedamenel Says:

    Kijk mijnheer Vandepot, kom straks niet klagen dat u ambras hebt met die Russen. En ook nog met u deerne. U vraagt erom.
    Nog een prettige vakantie.

  3. micheleeuw Says:

    Hij zal nog genieten van die vakantie ! Let op mijn woorden ! 😉

  4. Emma Says:

    Natuurlijk gaat het ons wel aan. Júist ons wel. Kom op zeg, dit is je weblog. Wij vertellen het tegen niemand.

  5. vandepotgerukte Says:

    @Zapnimf,
    U spreidt uw armen met de handpalmen hemelwaarts gericht en kijkt met beide mondhoeken naar beneden gevolgd door een hoofdknik.

    @Deftige Dame Nel,
    Zij weet dat ik een blaffende hond ben. Aldaar geen probleem.

    @Micheleeuw,
    Zoals de legerdienst, achteraf was het allemaal fantastisch.

    @Emma,
    Als U toch zo nieuwsgierig bent zal ik het eens komen voordoen, maar dan zal uw wederhelft meer doen dan de deur op de knip doen.

    Was getekend

  6. zeezicht Says:

    Een armgebaar dat ze de pot opkon? Na ze eerst op te warmen?
    Niet erg beleefd…

  7. Emma Says:

    Dat denk je maar. Weet je wel hoe gevaarlijk vriendinnen zijn.

  8. FrankiePebbles Says:

    In de jacuzzi met je Uzi. Kan dat een geschikte titel zijn voor een carnavalskraker dit jaar?

Geef een reactie

