Vissen voeren, niets uitvoeren.

Reeds twee dagen schuifel ik door het huis met mijn hoofd neerwaarts gericht en mijn hersenen pijnigend hoe ik een video van een minuut kan maken.

Aan de andere zijde van de aardkloot bevindt zich een paradijselijk eiland en men heeft daar een opziener of zienster nodig blijkt. In barre tijden als deze zijn alle baantjes gegeerd en regent het sollicitaties. De verloning is redelijk tot zeer schappelijk te noemen. 76,600€ voor zes maanden arbeid. Daar wil een mens zich al een voor verplaatsen. Behalve vissen voederen, met uw luie reet aan het strand liggen, nu en dan eens een frisse duik nemen en over deze activiteiten berichten middels een blog hoeft er niet veel uitgevoerd te worden.

Geef toe, als je dan solliciteert voor deze job maakt U er beter werk van om een degelijke zestig seconden durend scenario te schrijven en uw oude boeken acteerlessen in vijf weken vanonder het stof te halen.

Mijn telefoontje naar David Lynch bracht niets op, hij heeft zelf reeds gesoliciteerd en vreest concurrentie. De klootzak.

Was getekend

5 Reacties to “Vissen voeren, niets uitvoeren.”

  1. zapnimf Says:

    En uw berg verwaarlozen?

  2. micheleeuw Says:

    Je zou een van de vele duizenden zijn die zich aanmelden, vrees ik.

  3. anna Says:

    Of je zou eens pech moeten hebben en er ook voor moeten zorgen dat al die stinkendrijke vakantiegangers de tijd van hun leven hebben. Luisteren naar hun gezaag over pietlullige dingen en zulke zever, hmm toch liever niet.

  4. tijdtussendoor Says:

    Blijf op je berg…alé dat is mijn gedacht 😉

  5. zeezicht Says:

    Dromen zijn bedrog!

Geef een reactie

