http://www.vrouwelijkweb.be

Een wakkere ziel merkte op dat het gros van mijn lezers vrouwen zijn.
“O, Ja?”
“Inderdaad, ga maar na.”
Na het bekijken en bespieden van de namen der reageerdsters kon ik niet anders dan toegeven dat het weleens tot de mogelijkheden zou kunnen behoren.
“Zou kunnen,” merkte ik op “Iedereen kan natuurlijk om het even welke naam aannemen en beweren dat ze een vrouw is.” spartelde ik nog tegen om mijn gesprekspartner niet zomaar zonder slag of stoot zijn triomf te laten vieren.
“Whatever,” kwam het in Engels uitgedrukte commentaar.
“Spreek verdomme Nederlands.” ontsnapte mij bijna.
Zou U voor ons blad een paar columns willen schrijven, wij, eigenaren, sponsoren en redactoren zijn namelijk tot de conclusie gekomen dat uw vodjes weleens van pas zouden kunnen komen (drie werkwoorden na elkaar!) als vertier voor onze lezeressen, en met een beetje geluk voor onze lezers.
“Goed!” Schreeuwde ik. Mijn gespreksgenoot was toentertijd nog niet op de hoogte dat schrijven één van de weinige dingen zaken is die mij opwinden.
“Euuh, … de prijs zou…euuhh,…!
“Voor …..miljoenen € doe ik het wel, zonder er ook maar over na te denken.”
“Goed!” Krijstte ze. Ik wist toen nog niet dat mijn schrijfsels zo veel waard waren, verdomme.
Enfin, vanaf heden ben ik columnist op www.vrouwelijkweb.be. ’t Is maar dat u het weet.

Was getekend

Tags:

28 Reacties to “http://www.vrouwelijkweb.be”

  1. micheleeuw Says:

    Proficiat ! Ik wist dat je gepubliceerd zou worden !

  2. FrankiePebbles Says:

    Men zal maar populair zijn. Hoe voelt dat nou?

  3. AnamCara Says:

    Mogen ‘gewone mensen’ nu ook nog komen lezen?

  4. Stef Flater Says:

    Nu zal Goedele toch wel kwaad zijn op je dat je niet voor haar wilde schrijven.

  5. deftige dame nel Says:

    Wat een kutweb!

  6. jan Says:

    ik ben jaloers

  7. zapnimf Says:

    Als ge maar content bent. Proficiat!
    Ik had het een paar dagen geleden al gelezen in de reader, maar je had het terug geveegd.

  8. Flora Fleempaard Says:

    Cool! Je bent “ontdekt”. Goeie humor komt natuurlijk altijd bovendrijven…

  9. Tantieris Says:

    Maar u bent toch een vrouw? Niet? Oei … vergissing.
    ;P

  10. vandepotgerukte Says:

    @Micheleeuw,
    Dank U en ik geef toe dat ik het onzeteend leuk vind.

    @Frankie,
    Hetzelfde als altijd. Ik ben al gans mijn leven populair maar alleen ik wist het.

    @AnamCara,
    Bestaan die?!?!

    @Stef Flater,
    Zij bood aan om in natura te betalen. Op die manier won ze tweemaal, Mijn lichaam en mijn geest, geen goede deal. Ze is eerder dpressief dan boos.

    @Deftige Dame Nel,
    Uw eigen genitalieën aanhalen om uw afkeer van deze site uit te drukken? Dat had ik niet verwacht van een Deftige Dame.

    @Jan,
    Ik nog meer op U, mocht U nog een columnist kunnen gebruiken U weet me te vinden!

    @Zapnimf,
    Bedankt! Ik kreeg op mijn donder omdat de testfase nog bezig was en het nog niet publiek was.

    @Flora,
    Ontdekt? mhh, Colombus ontdekte Amerika en heeft het nooit geweten. Deze “ontdekkers” weten niet waar ze aan begonnen zijn! Bedankt voor het complement

    @Tantieris,
    Mijn deerne beweert dat mijn brein hermafrodiet is, mannelijk overgoten met een vrouwelijke geraffineerdheid. Haar woorden.

    Was getekend

  11. zeezicht Says:

    Allee proficiat man!
    Maar ben je er wel zeker van dat je zelf geen vrouw bent? Misschien heb je ons de hele tijd voor het lapje gehouden?
    En ga je nu schrijven over maandstonden en PMS? Veel plezier!

  12. flo Says:

    Gefeliciteerd!

  13. Deftige Dame Marie Says:

    Wel wel, De Pot geadopteerd door een virtueel trienenboekske. Thomas Siffer is ook zo begonnen bij de flair en nu zit hij toch ferm op TV.
    De dames halen de bollie boven want dit is een heugelijke gebeurtenis en daar horen felicitaties bij.

  14. treiner Says:

    zeg niet te gauw t, is een vrouw

  15. Savooi Says:

    Hulde! Méér leesplezier is altijd beter. En gelijk wat raadsels opgehelderd in de bio! 😉

  16. sneeuwkoningin Says:

    toegevoegd aan favorieten…congratz 😉

  17. Drs. Johan Arendt Happolati Says:

    Nou, Heer van het Closet Gehesen,
    Neemt U mij vooral niet kwalijk dat ik hier – als man zijnde – uw statistieken kom beïnvloeden.
    Ik ga nu even kijken op dat fameuze ‘www.vrouwelijkweb.be’ om te zien of daar voor mij nog iets te rapen valt.
    Dank voor de tip.
    Uw eigenste,
    Drs.

  18. Emma Says:

    Ha, je bent beroemd!
    Gefeliciteerd! Dat zijn mooie dingen voor ‘ne schrijver.

  19. Emma Says:

    Hee, het manneken heeft ook ineens een gezicht gekregen. Dat is zeer aangenaam.

  20. tijdtussendoor Says:

    Is dat een foto vanop je berg? Als het zo is…wat een uitzicht, ik kan er alleen maar van dromen 😉
    Proficiat, tis verdiend!

  21. Aïda Says:

    Bij zo’n heuglijk nieuws horen niet één, maar duizenden felicitaties!

  22. MC Says:

    Omdat het beter is iets twee keer te doen, wil ik hier nog eens herhalen wat onze Dame Marie al zei: Haal de bollie boven!

  23. Nagolore Says:

    Vanaf vandaag zingt “De Mens”:
    ‘Tompie Lievens,
    die schrijft columns…
    voor de vrouwen,
    van het vrouwe..
    van het vrouwe…
    van het vrou-we-web…
    ….
    en..hij doet dat goed !!!

  24. vandepotgerukte Says:

    @Zeezicht,
    Voor zover ik weet is mijn stem nog laag en bengelt er iets tussen mijn benen.

    @Flo,
    Bedankt!

    @Deftige Dame Marie,
    Goh, bedankt. Alleen weet ik niet wat een bollie is.

    @Treiner,
    Waarop een grapjas declameerde: Vrouw aan het stuur, bloed aan de muur.

    @Savooi,
    Tsja, die bio moest van de redactoren.

    @Drs. Johan Arend Happolati,
    Met bang hart wacht ik uw vernietigend oordeel af.

    @Emma,
    Bedankt.En? Is het een schoon manneken?

    @Tijdtussendoor,
    Vanop mijn berg kan ik helaas de zee niet zien. Dat is een foto van Australië, dat eiland met de droomjob.

    @Aïda,
    Bij zo’n reactie hoort duizendmaal dank.

    @MC,
    Wat is Bollie. Ik vermoed wijn maar ben er niet zeker van.

    @Nagalore,
    Bedankt en laat ze het maar luid uitschreeuwen.

    Was getekend

  25. Emma Says:

    Ja, ik vind van wel 😉

  26. adelheid Says:

    Helemaal verdiend!! Proficiat!!
    Enige probleem (voor mij dan): moet ik nu op twee plaatsen lezen, als ik je berggedachten wil lezen…

  27. flo Says:

    Bollinger is heerlijke champagne. Dat mag hierop zeker gekraakt worden.

  28. anna Says:

    Proficiat. Tis straf maar toch dacht ik net voordat ik dit stukske las “precies toch veel vrouwen dat hier komen he”. En zie, ik heb nog gelijk ook.

Geef een reactie

