Ook een tomaat?

Heden heb ik mijn aalput een snipperdag gegund. Mijn moestuin hoeft zich geen zorgen te maken, hij wordt besproeit en bemest zoals hij het in geen tijden heeft meegemaakt.

Het gevreesde buikvirus heeft mijn berg beklommen zoals in zijn beste tijden dat ook Eddy Merkcx kon. Eddy was wel zo kies om na de beklimming meteen terug af te dalen, dit virus dacht er anders over en heeft zich knus in mijn lichaam genesteld en moet het daar aangenaam toeven vinden. Hij leegt en reinigt alle leidingen als een op hol geslagen horde loodgieters.

Mijn tomaten zullen deze zomer geroemd worden.

Was getekend

13 Reacties to “Ook een tomaat?”

  1. Emma Says:

    Ehm…

    Goed, ik zeg niks. Ik wens je maar gewoon beterschap.

  2. Annemie Says:

    Euh, dus word je best niet van de pot gerukt! 😉
    Ik wens je spoedig herstel – hier is het niet in de buik te doen maar wel met de bovenste luchtwegen! Hopelijk wordt het geen griep…

  3. FrankiePebbles Says:

    Dan dóét u dat vermaledijde virus toch terug afdalen? Met uw gevoel voor territorium zal dat beslist mogelijk zijn. Allez, beraamt u fluks een snood verzetsplan!

  4. flo Says:

    Euh… deze zomer worden het Italiaanse tomaten. De gedachte alleen al 😉 Van hieruit ook beterschap.

  5. tijdtussendoor Says:

    Ben je helemaal ‘proper’ binnen een paar dagen… laat je maar goed swagneren daar!

  6. zapnimf Says:

    Toch maar even onder de kraan houden voor het consumeren.

  7. Margo Says:

    Beterschap aan je buikstreek en ingebouwd darmstelsel!

  8. zeezicht Says:

    Heb je geen virusscanner? Veronderstel dat het Trojaanse paarden zijn…
    Gewoon uitzieken!

  9. micheleeuw Says:

    Ik zie je al zitten ! Hahahaha !
    Beterschap !

  10. anna Says:

    Veel beterschap!

  11. breeg Says:

    Ik weet het… het wordt eentonig, maar toch : veel beterschap!

  12. adelheid Says:

    Ook een tomaat? Ja, van de zomer mag je me er gerust bezorgen! In ruil wil ik gerust een potje bramengelei overhandigen – genees maar eerst goed, Vdp.

  13. vandepotgerukte Says:

    @Allen,
    Bedankt voor de wensen. Toch bevreemd het mij dat U opteert voor andere tomaten dan de mijne. Vraagt U bij de aankoop van tomaten welk varken het land bescheten heeft? Wat ik zelf doe, doe ik beter.

    Was getekend

Geef een reactie

